تاریخ انتشار: 1396/11/14 01:20
کد خبر: 161756

چرا والورده به یری مینا بازی نمی دهد؟

چرا یری مینا هنوز حتی 1 دقیقه بازی نکرده است ؟
چرا والورده به یری مینا بازی نمی دهد؟

 20 روز از زمان حضور یری مینا در بارسلونا میگذرد اما این بازیکن جدید هنوز با پیراهن آبی و اناری حتی 1 دقیقه بازی نکرده است. مارکا دلایلی برای این تصمیم والورده دارد .

1 - انطباق با فوتبال اروپا

یری مینا در مسابقات قهرمانی برزیل بازی کرده است و سبک بازی او هیچ ارتباطی با اروپا و بارسلونا ندارد . والورده معتقد استاو باید زمانی را صرف سازگاری با شرایط جدید کند و اینکار ضروری است .

2 - تقویم بسیار پیچیده

والورده هنوز لحظه مناسب برای بازی یری مینا را پیدا نکرده است . بارسلونا در کوپا دل ری در شرایط حساسی از فصل است . بنابراین او نمیتواند ریسک کند . در لالیگا نیز بازی با آلاوس اگرچه پیشبینی میشد ساده باشد اما اینطور نبود و والورده نتوانست به او بازی بدهد .

3 - موقعیت مشخص شده در بارسلونا

والورده به خوبی آگاه است که بازی در مرکز دفاع بارسلونا یک معامله نیست و هر قدم اشتباه میتواند باعث از دست رفتن فوتبال یک بازیکن شود . این باشگاه طی سال های گذشته خریدهای بزرگی داشت اما آنها مجبور به ترک این تیم شدند . والورده میداند یری مینا در اواسط فصل وارد تیم شده است و شرایط او بسیار سخت است و نمیخواهد او را مجبور به برداشتن قدم اشتباه کند زیرا عواقبی برای او خواهد داشت . بله مینا بازی میکند اما زمانی که این خطرات وجود نداشته باشد .

4 - او به عنوان پشتیبان ( تقویت نیمکت ) آمد

روشن است که زوج پیکه و اومتیتی مدافعان مرکزی اصلی بارسلونا هستند و در این هیچ تردیدی نیست و یری مینا قبل از ورودش این را میدانست . نکته دیگر این است که در باشگاهی مانند بارسلونا نیاز به چرخش بازیکنان وجود دارد زیرا تعداد بازی ها در سال زیاد است . در حال حاضر ورمائلن مصدوم است و مدافع کلمبیایی گزینه سوم مرکز دفاع بارسلونا محسوب میشود . دقایق بازی برای او به زودی فرا میرسد و او میتواند در ترکیب اولیه بارسلونا خودش را به والورده ثابت کند .

5 - جوان و ارزان

یری مینا با کوتینیو تفاوت دارد که میتوان با اعداد آن را نشان داد . یری مینا تنها با 12 میلیون یورو برای جایگرینی ماسکرانو خریداری شده است . میتوان گفت او یک خرید غیرمنتظره است . در مقابل کوتینیو گران قیمت ترین خرید تاریخ بارسلونا است . بنابراین والورده عملا مجبور است به او حتی دقایقی هم که شده بازی دهد تا او به پویایی مورد نظر از نظر تاکتیکی برسد . همانطور که شاهد بودیم کوتینیو برابر اسپانیول و والنسیا به عنوان بازیکن اصلی به میدان نرفت . احتمالا محرومیت اومتیتی به دلیل انباشت کارت زرد وجود دارد . بنابراین یری مینا میتواند به زودی اولین بازی خود را انجام دهد .


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ee9z6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


والورده: مهم این است که بردیم و گل هم نخوردیم / نباید فراموش کرد که در دربی تنش ها بالاست!