تاریخ انتشار: 1397/07/14 22:50
کد خبر: 127334

رونالدو یک بار دیگر در مستطیل سبز درخشید

در هفته ای که پر از شایعه و حواشی بود، کریستیانو رونالدو یک بار دیگر در مستطیل سبز درخشد و منتقدانش را به سکوت دعوت کرد.
رونالدو یک بار دیگر در مستطیل سبز درخشید

در روزهای اخبر اخبار و شایعات در مورد پروده مربوط به اتهام تجاوز به کاترین مایورگا در سال 2009 و در شهر لاس وگاس به اوج رسیده و هر روز ابعاد جدیدی از این ماجرا منتشر می شود.

 

بعد از غیبت در لیست تیم ملی پرتغال برای بازی های ملی پیش رو، همکاری ستاره پرتغالی با EA SPORTS و نایکی نیز در هاله ای از ابهام قرار گرفته و سهام باشگاه یوونتوس نیز با توجه به این شایعات کاهش یافته است.

 

اما رونالدو امروز و در جریان دیدار یوونتوس برابر اودینزه کاملا آماده نشان داد و موفق شد در همان 45 دقیقه نخست گلزنی کند. روی پاس به بیرون مانژوکیچ، ستاره 33 ساله با یک ضربه محکم به گوشه دروازه گل دوم را به ثمر رسانده و برتری بیانکونری را تثبیت کرد.

 

با به ثمر رساندن 4 گل و ارسال 4 پاس گل، رونالدو شروع بسیار خوبی در سری آ داشته و حالا روزهای تلخ ابتدای فصل را به طور کامل به دست فراموشی سپرده است.

 

در روزهایی که بحران عدم گلزنی در رئال مادرید به اوج رسیده و آنها بیش از 6 ساعت است در باز کردن دروازه رقبا ناکام مانده اند، رونالدو در سری آ درخشان ظاهر می شود و بی توجه به اخبار و شایعات، با یوونتوس به حکمرانی در ایتالیا ادامه می دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jjd5z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسپانسر رونالدو دست به کاری عجیب زد!