تاریخ انتشار: 1397/11/26 11:31
کد خبر: 109999

پست اینستاگرامی جنجالی‌ ایکاردی+عکس

چند ساعت بعد از پیروزی دیشب اینتر در لیگ اروپا، ایکاردی ستاره آرژانتینی این تیم در صفحه اینستاگرام خود پیامی رمزآمیز منتشر کرده که بار دیگر خبرساز شده است.
پست اینستاگرامی جنجالی‌ ایکاردی+عکس

سریال جنجال‌ها و کشمکش‌های مائورو ایکاردی، ستاره بزرگ آرژانتینی و مهاجم جنجالی اینتر میلان با این تیم همچنان ادامه دارد و بعید به نظر می‌رسد به این زودی‌ها شاهد پایان این کشمکش‌های سریالی باشیم. در آخرین پرده از این سریال، مائورو ایکاردی چند ساعت بعد از پیروزی اینتر در لیگ اروپا، مقابل راپید وین، بازی‌ای که ایکاردی در آن حضور نداشت، نقل‌قولی از مارک تواین را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که با توجه به شرایط فعلی عجیب و رمزآمیز به نظر می‌رسد.

از پست اینستاگرامی ایکاردی چنین برمی‌آید که او قصد دارد در مورد شرایط جدیدش در اینتر بیشتر صحبت نکند. ایکاردی در آستانه بازی اینتر با راپید وین، بازوبند کاپیتانی این تیم را از دست داد و باشگاه اینتر اعلام کرد بازوبند کاپیتانی را به سمیر هندانوویچ واگذار خواهد کرد.

لوچانو اسپالتی، سرمربی و پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی اینتر، مدعی شدند گرفتن این تصمیم برایشان دردناک بوده است.

سپس ایکاردی از حضور در ترکیب تیم برای بازی با راپید وین خودداری کرد و با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد که دلیل عدم حضورش در تیم، مصدومیت بوده است.

اما بعد از پیروزی اینتر مقابل راپید وین، ایکاردی با پست اینستاگرامی جنجالی‌اش دوباره  به میدان آمد. ایکاردی با نقل قول از مارک تواین، نویسنده شهیر آمریکایی نوشت:" بهتر است دهانت را ببندی و احمق به نظر بیایی تا اینکه دهان باز کنی و همه شک و شبهه‌ها را برطرف سازی".

آینده ایکاردی در سن‌سیرو مدتها است که سوژه شایعات و گمانه‌زنی‌ها بوده و واندا نارا، همسر و مدیر برنامه‌های ایکاردی، تا کنون با مدیران اینتر بر سر یک قرارداد جدید به توافق نرسیده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48agwa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



دی بوئر: ایکاردی بازیکن بزرگی است