تاریخ انتشار: 1397/12/18 18:04
کد خبر: 107254

ستاره برزیلی قید تمدید قرارداد با PSG را زد

دنی آلوس اخیرا پیشنهاد تمدید قرارداد با پی اس جی را دریافت کرده ولی پس از شکست مقابل یونایتد، قید ادامه حضور در این باشگاه را زده است.

تابستان 2016 بود که دنی آلوس پس از هشت فصل به یاد ماندنی در بارسلونا راهی یوونتوس شد. دوران حضور او در یووه فقط یک سال به طور انجامید و او پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان برابر رئال، ترجیح داد فوتبال ایتالیا را رها کرده و از بین سیتی و پی اس جی به دومی پاسخ مثبت داد.

این دومین فصل حضور آلوس در پاری سن ژرمن است و قراردادش نیز تا ژوئن 2019 اعتبار دارد. ستاره برزیلی اما قصد ادامه کار در پاریس را ندارد و پس از شکست عجیب و باورنکردنی پی اس جی برابر منچستریونایتد، قید تمدید قرارداد را زده و می خواهد فصل بعد راهی لیگ برتر شود.

آلوس 35 ساله در حال حاضر به بازنشستگی فکر نمی کند و مشتاق است تا بار دیگر زیر نظر پپ گواردیولا کار کند و سیتی را بهترین باشگاه برای خداحافظی از فوتبال می بیند.

او تابستان 2017 و در حالی که همگان تصور می کردند راهی سیتی خواهد شد تا یک بار دیگر زیر نظر گواردیولا کار کند، در نهایت طبق هماهنگی های قبلی با نیمار ترجیح داد راهی پی اس جی شود و نیمار نیز چند هفته بعد از بارسلونا به باشگاه پاریسی پیوست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bn8xd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان/ رئال مادرید به پاری‌سن‌ژرمن خورد ، بارسلونا به چلسی