تاریخ انتشار: 1399/02/06 17:19
گزارش آاس؛
کد خبر: 64380

خرید جدید رئال، نیامده قرضی می رود

رینیر ژسوس بازیکن 18 ساله برزیلی که زمستان به رئال پیوست قرضی راهی تیمی دیگر خواهد شد.
خرید جدید رئال، نیامده قرضی می رود

به نقل از آاس، در انتقالات ژانویه 2020 بود که رئال مادرید، رینیر ژسوس را از فلامینگو با رقم 30 میلیون یورو به خدمت گرفت. رینیر که 16 بازی برای تیم اول فلامینگو انجام داده بود، زودتر از حد تصورات راه خود را از فوتبال برزیل جدا کرد و به چالش فوتبال اروپا پاسخ مثبت داد.

رینیر طبق توافق قبلی، قرار بود برای تیم دوم رئال(کاستیا) در نیم فصل دوم بازی کند. او چند بازی نیز در ترکیب کاستیا حضور داشت و یک گل هم به ثمر رساند ولی شیوع کرونا باعث تعطیلی تمام رقابت های فوتبالی شد. در حال حاضر نیز مشخص نیست که فوتبال چه زمانی از سر گرفته خواهد شد.

اکنون این سوال مطرح است که سرنوشت رینیر چه خواهد شد؟ بازیکنی که قرار بود در تیم دوم خودش را مطرح کرده تا توجه زیدان را برای فصل بعد جلب کند. برای رنیر چند گزینه مطرح خواهد بود؛ یا به تیم اول برای فصل بعد منتقل شود که با توجه به حضور 4 بازیکن خارج از اتحادیه اروپا در فهرست رئال، این مساله دشوار خواهد بود. طبق قانون، در فهرست رئال باید سه بازیکن با گذرنامه غیراروپایی حضور داشته باشند که این فهرست با وینیسیوس، رودریگوگوئس، میلیتائو و تاکه فوسا کوبو پر شده است.

یا او باید در تیم دوم رئال حفظ شود که بسیاری معتقدند سطح بازی رینیر فراتر از دسته سوم اسپانیاست و یا اینکه به باشگاهی لالیگایی قرض داده شود. این گزینه محتمل ترین خواهد بود و او می تواند با درخشش در یک تیم دیگر و وفق دادن خود با فوتبال اسپانیا، با تجربه تر به رئال بازگردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eanbv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



دی‌بروین: در فوتبال هیچ الگویی نداشتم/ همیشه سعی کردم بازیکن منحصر به فردی باشم