تاریخ انتشار: 1400/11/15 12:16
منچستریونایتد:
کد خبر: 26304

بازداشت گرینوود تاثیری روی یونایتد ندارد!

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است بازداشت میسون گرینوود تاثیر منفی روی عملکرد این تیم ندارد.
بازداشت گرینوود تاثیری روی یونایتد ندارد!

منچستریونایتد در روزهای اخیر با حواشی عجیبی روبرو بوده که منجر به بازداشت مهاجم جوان این تیم شد.نامزد گرینوود با انتشار تصاویری مدعی شد که این بازیکن بارها او را مورد ضرب و شتم قرار داده و همین موضوع باعث شد که پلیس منچستر وارد عمل شده و این مهاجم یونایتد را به اتهام تجاوز، ضرب و شتم و آزار بازداشت کند.

رانگنیک برای اولین بار پس از این اتفاق پیش از دیدار برابر میدلزبورو در جام حذفی انگلیس روبروی رسانه‌ها قرار گرفت و در پاسخ به سوالی در این باره گفت:« ما هفته خوب و طبیعی را پشت سر گذاشتیم که پنج جلسه تمرین در آن برگزار کردیم که شامل تمرین امروز بود. مشخصا درباره این موضوع صحبت شد اما آنها همه انسان هستند و میسون جزئی از گروه ما بود. ما تمرینات خوبی را سپری کردیم و منتظر بازی فردا هستیم.»

باشگاه منچستریونایتد نیز روز جمعه با انتشار بیائیه‌ای بار دیگر بر موضع خود مبنی بر عدم حضور این بازیکن جوان در تمرینات و ترکیب تیمش تاکید کرد.

در بیانیه آنها آمده:« منچستریونایتد مخالفت شدید خود با هر نوعی از خشونت را بار دیگر اعلام می‌کند. همانطور که پیش از این گفته بودیم، میسون گرینوود تا اطلاع ثانوی در تمرینات این باشگاه حضور پیدا نخواهد کرد و جایی در ترکیب این تیم نیز ندارد.»

گرینوود روز چهارشنبه پس از تفهیم اتهام و بازجویی‌های اولیه و با قید وثیقه از زندان آزاد شد و حالا باید در انتظار برگزاری جلسات دادگاهش باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399zew

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پوگبا به تمرینات یونایتد بازگشت