تاریخ انتشار: 1396/10/14 22:42
در گفتگو با فرتاک ورزشی
کد خبر: 166210

بی مهری ها و خلف وعده هایی که پایان ندارد / صالحی:نگذارید، مشکلات دلخوشی جوانان را نابود کند

صالحی بازیکن تیم شهرداری همدان از وضعیت نامساعد این روزهای خود و بازیکنان شهرداری می گویید.
بی مهری ها و خلف وعده هایی که پایان ندارد / صالحی:نگذارید، مشکلات دلخوشی جوانان را نابود کند

کاظم صالحی هافبک خوش ذوق و خلاق تیم شهرداری همدان در گفتگو با فرتاک ورزشی از بی مهری ها و خلف وعده مسئولان تیم خود و شهرش می گویید که در ادامه این مصاحبه را مشاهده خواهید کرد.

شهرداری از سمت داوری متضرر شد

بازی امروز دربی همدان در حالی مساوی به پایان رسید که تیم شهرداری کاملا از سمت داوری متضرر گشت و سوت های اشتباه و نگرفتن یک پنالتی مسلم دست ما را از گرفتن ۳ امتیاز کوتاه نمود.بازی امروز  پر برخورد حساس و پر گلی  بود که سهم دو تیم تنها یک امتیاز بود.

تیم ما امسال شرایط خوبی نداشته و فقط شاهد دادن وعده های مختلفی هستیم که  عمل کردن به این وعده ها نیز قصه ی خودش را دارد در نیم فصل دوم برای بیرون آمدن از این شرایط نامناسب با وجود این که پیشنهادات بهتری برای من و بازیکنان تیم وجود داشت پای تیم خود ماندیم و آن را رها نکردیم. در مورد  کادر جدید نیز باید بگویم که آن ها بسیار مصمم و پر تلاش ظاهر شدند و تیم از این بابت هیچ گونه مشکلی ندارد و همگی بازیکنان از کادر جدید رضایت دارند به طوری که باید بگویم همدلی میان بازیکنان و کادرفنی کاملا مشهود می باشد.

آخرتا کی قول و وعده های بدون عمل!

شرایط  حاکم بر باشگاه بسیار نامساعد است به طوری که علی رغم قول های فراوانی که داده شده است نه پولی دریافت کرده ایم  نه امکانات  موجود بهتر شده است و هیچکدام از آنها عملی نشد من و هم تیمی های خود با وجود حداقل قرارداد، میزان دریافتی ما بسیار پایین می باشد.

باید بگویم برای نتیجه گرفتن تنها بازیکنان و کادر نیستند که نقش دارند و تا زمانی که حمایت نشویم شرایط از اینی که هست بهتر  نخواهد شد. درخواست من از مسئولان این است که به ما نگاه کنند تا بتوان مشکلات موجود در تیم را  به حداقل رساند.

دیگر کار از قول دادن گذشته است و باید کاری برای این تیم محبوب انجام گردد.بچه های تیم تا به الان هم فقط به خاطر تعصب و کمک به تیم و حمایت از مربی که بداند تنها نیست دم نزدند و با همه ی دار و ندار این تیم ساخته اند اما دیگر نمیشود بدون حمایت از بازی های باقیمانده نتیجه دلخواه را کسب کرد و دل مردم شهر خود را شاد کنیم.

با وجود بحرانی بودن شرایط جدول هچنان ما امیدواری هستیم  چرا که دیدارهای باقیمانده ما اغلب با تیم های بالای جدول بوده و امتیازات نیز به یک دیگر نزدیک است. با این رون است که می توانیم وضعیتمان را در جدول سر و سامان دهیم اما وقتی مشکلاتمان حل نشده و همه بازیکنان دغدغه های خود را دارند دلسرد میشوند و در نتیجه نمیتوانند تمام ذهنشان را درگیر فوتبال کنند. ما بازیکنان تنها از این راه زندگی خود را می گذرانیم و کاملا مورد بی مهری قرار گرفتیم.بسیاری از بازیکنان تیم ما به خصوص غیر بومی های ما که با هزاران امید خود را از راه دور به تیم می رساندند متاهل هستند .حالا من از شما این سوال را دارم این افراد هزینه هایشان را از کجا تامین کنند؟چطور بازیکنان با این مشکلات، ذهن آرام برای بازی و تمرین داشته باشند.

حرف پایانی

ما تیم بسیار خوبی داریم ولی تاکید میکنم الان باید مسئولان و مدیران تیم فکری به حال ما بکنند و دغدغه و مشکلات بازیکنان ما را  ب حداقل برساندند تا انتظارات بڔآورده شود برای این تیم خون دلها و سالها زحمت کشیده شده است و با حداقل های خود به لیگ دو آمده است به طوری که سال قبل نیز مدعی صعود به لیگ بالاتر بود.

شما رو به خدا نگذارید این مشکلات دل خوشی و انگیزه ی جوانان شایسته  این شهر و میان مردمی را نابود کند لطفا دیگر قول ندهید و تنها به فکر عملی کردن آنها باشید.

633900_388


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jrynl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاظم صالحی: شاگردی گل محمدی لذت بخش است/ هم‌‌گروهی پاس و شهرداری به ضرر فوتبال همدان شد
کاپیتان شهرداری همدان در گفتگو با فرتاک ورزشی؛