تاریخ انتشار: 1396/12/22 20:15
اختصاصی | در گفتگو با فرتاک ورزشی
کد خبر: 156113

غفاری: داور بازی را برای تیم حریف در آورد / بدون شک برای پیروزی به میدان خواهیم

سرمربی تیم مقاومت تهران متقعد است که فدراسیون باید در انتخاب داوران نظارت بیشتری داشته باشد.
غفاری: داور بازی را برای تیم حریف در آورد / بدون شک برای پیروزی به میدان خواهیم

اوضاع خوبی را پشت سر می گذاریم، بنده اعتقاد دارم با توجه به هزینه هایی که تیم ها در این شرایط اقتصادی برای تیم داری می کنند، فدراسیون فوتبال موظف است که روی بازی ها و انتخاب داوران نظارت بیشتری انجام بدهد.

زیاد در خصوص مسائل داوری صحبت نمیکنم اما در بازی دیروز در حالی که میتوانستیم با سه گل پیروز میدان باشیم، داور بازی را برای تیم حریف در آورد و تیم ما در آن بازی بسیار از داوری متضرر شد و در واقع ما به مصاف داور مسابقه رفتیم نه تیم نفت امیدیه، بنده همین جا از فدراسیون تقاضا میکنم در چینش داورها دقت بیشتری بکنند تا حق هیچ تیمی خورده نشود.

نفت امیدیه تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد که دیروز تمام زحمتشان را کشیدند اما فکر میکنم تیم نفت امیدیه با مشکلات مالی دست و پنجه نرم میکند و به همین دلیل انسجام خوبی ندارند و به نظر من حمایت خوبی از طرف مسئولانشان از این تیم نمیشود البته این احتمالی است که بنده می دهم شاید این گونه نباشد.

تمام دوازده تیمی که به مرحله‌ی دوم صعود کردند مطمئنا تیم های خوبی هستند که موفق به صعود به مرحله دوم شدند اما به اصطلاح تیمِ پشت تیم آنها قوی نیست و مسئولان پشت تیم حمایت خوبی نمیکنند و اگر این اتفاق رخ دهد شاهد بازی های زیبا و با کیفیتی در لیگ دو خواهیم بود.

تیم ما تنها تیمی است که از حضور خود در لیگ دو اطلاعی نداشت و مسئولان تیم ۳۵ روز مانده به مسابقات اعلام کردند که قصد خرید سهمیه لیگ دو را دارند که آن هم تا روز شروع مسابقات هنوز قطعی نشده بود و تیم ما طی ۳۵روز بسته شده است.

نکته دیگر این که ما سعی کردیم فوتبالیست های واقعی را انتخاب کنیم و به این که یک بازیکن لیگ یکی یا لیگ برتری است اهمیت ندادیم و بدون استفاده از دلال بازیکن هایی را به خدمت گرفتیم که جوهره یک فوتبالیست خوب را دارا بودند و یکی از عوامل موفقیت تیم ما همین مسئله می باشد.

بازی بعدی ما با تیم اروند خرمشهر است که در مرحله اول هم گروه ما بود، هر دوتیم از یکدیگر شناخت دارند.، ما در این مسابقه میزبان هستیم و بازی هجومی را در دستور کار خود قرار خواهیم داد و بدون شک برای پیروزی به میدان خواهیم رفت همانگونه که آنها برای گرفتن امتیاز به تهران خواهند آمد، البته اگر داوران اجازه دهند زیرا اینگونه حق بسیاری از تیم ها خورده می شود و خواهش میکنم فدراسیون فوتبال از داوران و ناظرانی استفاده کند که به همه‌ی تیم ها احترام بگذارند و قضاوت عادلانه ای داشته باشند.

در آخر به عنوان نماینده تمام ۱۲ تیم حاضر در مرحله‌ی دوم باز هم از فدراسیون فوتبال خواهش می کنم نظارت بیشتری داشته باشد و با انتخاب داوران و ناظران داوری مناسب از پایمال شدن حق تیم ها جلوگیری کند.

مصاحبه : امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4map6b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تنور لیگ دسته دوم فوتبال داغ تر می شود / ماموریت مهم تیم ها برای رسیدن به صدر جدول
اختصاصی| پیش بازی هفته سوم مرحله نهایی لیگ دو

رقابت حساس تیم ها برای کسب 3 امتیاز شیرین و ارزشمند
پیش بازی هفته دوم مرحله نهایی لیگ دو