تاریخ انتشار: 1397/09/09 21:12
کد خبر: 119608

پیش بازی قشقایی - خونه به خونه؛ میثاقیان به دنبال دبل/ روزهای خوش به قشقایی برمی‌گردد؟

از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، قشقایی شیراز میزبان تیم خونه به خونه بابل خواهد بود.
پیش بازی قشقایی - خونه به خونه؛ میثاقیان به دنبال دبل/ روزهای خوش به قشقایی برمی‌گردد؟

قشقایی شیراز که روزگار خوشی را با ابراهیم طالبی در لیگ یک گذراند، چند هفته‌ای می‌باشد که نتایج متزلزلی کسب کرده و نوسان در کسب نتایج این تیم سبب شده تا آنها به میانه جدول سقوط کنند. البته کسی انتظار کسب چنین نتایج درخشانی را از تیم تازه لیگ یکی شده‌ی قشقایی نداشته اما با بردهای پیاپی کاکوها، آنها دید افکار عمومی را تغییر داده‌اند.

خونه به خونه بابل اما از همان اول فصل مشخص بود که شرایط این فصلش بحرانی است. از کش و قوس نظرات مدیریت گرفته تا تغییرات عمده در کادرفنی، همگی از بحران در بابل خبر می‌دهد اما از زمان حضور اکبر میثاقیان در این تیم، کمی ثبات به تیم باز گشته و هواداران بابلی امیدوارند تا روزهای خوش میثاقیان در شهر بهار نارنج بازهم تکرار شود.

قشقایی شیراز در هفته قبل (چهاردهم) لیگ یک به قرعه استراحت برخورده بود و مقابل حریفی به میدان نرفت اما خونه به خونه در اولین حضور میثاقیان روی نیمکت این تیم، اولین برد خارج از خانه این فصلش را دشت کرد. بابلی‌ها موفق شدند تیم خوب نود را در ارومیه 2-0 شکست دهند و با انگیزه‌‌ای مضاعف به مصاف قشقایی در هفته پانزدهم بروند.

تا قبل از آغاز بازی‌های هفته پانزدهم لیگ یک، قشقایی شیراز با کسب 16 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد. آنها باتوجه به 12 بازی که صورت داده‌اند، 4 برد، باخت و تساوی به ارمغان آورده‌اند و در این تعداد بازی، 13 گل زده‌اند و 15 گل نیز دریافت کرده‌اند.

در آن سوی میدان اما خونه به خونه اوضاع خوبی ندارد. بابلی‌ها از 12 دیداری که در لیگ یک کرده‌اند فقط 9 امتیاز کسب کردند و در رتبه پانزدهم جدول قرار دارند. آنها در این 12 بازی، 2 پیروزی، 3 شکست و 7 تساوی به ارمغان آوردند و با 7 گل زده و 15 گل خورده، تفاضل گل (8-) را رو به روی نام خود می‌بینند.

این بازی از آن جهت برای قشقایی حائز اهمیت است که آنها اصلا دوست ندارند مقابل دیدگان هوادارانشان ببازند و در آن سو نیز مربی جاه طلب بابلی‌ها به حداقل امتیاز بازی نیز راضی نیست و قصد دارد دومین برد متوالی‌اش را کسب کند تا اختلاف امتیازش با سایر تیم‌های ته جدولی را کم کرده و به میانه جدول صعود کند.

گفتنی است دیدار دو تیم از ساعت 14:15 در ورزشگاه پارس شیراز برگزار خواهد شد.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3epnn9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دبل قشقائی در شکست برابر مدعیان یا دبل بادران در شکست برابر ندارها!

تصاویر/ دیدار نود ارومیه و قشقایی شیراز (2)
از نگاه دوربین مجتبی اسماعیل زاده؛

تصاویر/ دیدار نود ارومیه و قشقایی شیراز
از نگاه دوربین مهرداد نوع بشر؛