تاریخ انتشار: 1397/09/10 17:42
کد خبر: 119500

پیش بازی بادران - شهرداری ماهشهر؛ غیر قابل پیش‌بینی/ استحقاری بدنبال اولین برد

بادران تهران در هفته پانزدهم لیگ یک از تیم شهرداری ماهشهر میزبانی خواهد کرد.
پیش بازی بادران - شهرداری ماهشهر؛ غیر قابل پیش‌بینی/ استحقاری بدنبال اولین برد

از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، دو تیم بادران تهران و شهرداری ماهشهر در هفته پانزدهم این مسابقات درحالی به مصاف هم خواهند رفت که دو تیم از آمادگی بالایی برای تقابل مقابل یکدیگر برخوردار هستند.

بادران تحت هدایت فرشید استحقاری هفته گذشته موفق شد در خانه گل گهر این تیم را متوقف کند و درحالی که 1-0 از میزبانش پیش بود، در نهایت تن به تساوی 1-1 داد و یک امتیاز باارزش از کویر به پایتخت آورد. در آن سو نیز تیم شهرداری ماهشهر بازی باخته مقابل شهرداری تبریز را با برد عوض کرد. آنها درحالی که 1-0 از حریف عقب بودند در نهایت موفق شدند 2-1 شهرداری تبریز را شکست دهند و از قعر جدول کمی فاصله بگیرند.

نارنجی‌پوشان تهرانی تحت هدایت فرشید استحقاری بهتر از زمان پاشازاده کار می‌کنند و بازی سراسر هجومی آنها مقابل گل گهر گواه بر این موضوع می‌باشد. شهرداری ماهشهر نیز با مهابادی هفته به هفته بهتر شده و بازیکنان به آمادگی لازم دست می‌یابند و تقابل این دو تیم در این هفته، یکی از بازی‌های سخت لقب گرفته است.

شهرداری ماهشهر از 12 دیداری که در لیگ یک به میدان رفته، 3 پیروزی، 4 تساوی و 5 شکست در کارنامه دارد و با 13 امتیاز در رتبه نهم جدول ایستاده است. آنها در این تعداد بازی، موفق شدند 7 گل به ثمر برسانند و 11 گل نیز دریافت کنند. در مقابل نیز تیم بادران 12 بازی صورت داده که 4 برد و تساوی و باخت رقم زده و با 16 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارند. نارنجی پوشان در 12 بازی 14 گل زده‌اند و 12 گل نیز دریافت کرده‌اند.

گفتنی است دیدار دو تیم از ساعت 14:15 در ورزشگاه نفت (تهرانسر) برگزار خواهد شد.

نویسنده: حسین پنبه کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45okwd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام داوران هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال