تاریخ انتشار: 1397/09/18 22:26
کد خبر: 118403

تا زمان سرو سامان دادن به اوضاع سکوها مهابادی در تمرینات حاضر نخواهد شد

مربی شهرداری ماهشهر گفت:تا زمانی که این نوع رفتار در روی سکوها سازماندهی نشود و مسئولان ذیربط برای کنترل اتفاقات ناشایست وارد عمل نشوند مهابادی در تمرینات حاضر نخواهم شد.
تا زمان سرو سامان دادن به اوضاع سکوها مهابادی در تمرینات حاضر نخواهد شد

 شهرداری ماهشهر امروز در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر در یک بازی پر حاشیه در حالی که داود مهابادی سر مربی این تیم در دقایق پایانی به نشان اعتراض به هواداران خودی نیمکت تیم را ترک و به رختکن رفت، بانتیجه 3 بر یک مغلوب گل گهر سیرجان شد.

پس از حواشی اخیر که در چند بازی گذشته در بین هواداران شهرداری ماهشهر رخ داد، یدالله صادقی گفت: ریشه این اتفاقات دامنه دار از جای دیگر آب می خورد و این رفتار مغرضانه است.مگر می شود در حالی که تیم ما از حریف پیش است هوادار خودی بلندگو به دست روحیه بازیکنان خودی را تضعیف کند. نمونه این اتفاقات را هیچ جا در دوران حضور متوالی در فوتبال ایران ندیده ام.

وی افزود: تا زمان مشخص شدن اوضاع افراد معلوم الحال و سرو سامان دادن به شرایط بد سکوها مهابادی در تمرینات حتضر نخواهد شد و از مسئولان ذیربط درخواست می کنیم برای کنترل اتفاقات ناشایست و بی حرمتی ها وارد عمل شوند. و از همین جا از مسئولان باشگاه و دیگر مسئولان تمنا می کنم که مانع فحاشی و بی حرمتی و بی اخلاقی ها به بازیکنان زحمت کش تیم در ورزشگاه ماهشهر شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rzzm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهابادی: قسم می‌خورم داور بازی ما با آلومینیوم فرد سالمی نبود/ نمی‌گویم ضعف نداریم، اما داورها اذیتمان می‌کنند