تاریخ انتشار: 1397/11/09 19:46
کد خبر: 112013

محمد حسین‌پور: مردم انزلی ملوان را بدون قید و شرط می‌پرستند

هافبک نفوذی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به تمجید از هواداران این تیم پرداخت.
محمد حسین‌پور: مردم انزلی ملوان را بدون قید و شرط می‌پرستند

 محمد حسین پور هافبک نفوذی تیم ملوان بندرانزلی در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی درخصوص بازی با مس رفسنجان گفت: بازی خوبی بود. در نیمه اول تیم مس رفسنجان سر تر از ما بود ولی در نیمه دوم باتوجه به تغییر تاکتیکی که دادیم تیم برتر زمین ما بودیم و موفق شدیم 2 گل بزنیم.

وی درخصوص گلی که زد و شادی گل فراوانش بعد از گل گفت: اره خیلی خوشحال بودم. باتوجه به شرایط بد جدولی که داشتیم، تحت فشار بودیم و این پیروزی برای ما حیاتی بود. جایگاه اصلی ملوان اینجای جدول نیست. هواداران ملوان بی‌نظیر هستند. اصلا کاری ندارند که شرایط جدولی تیم چگونه است، هر هفته ورزشگاه را پر می‌کنند و با حمایت‌هایشان به ما انگیزه می‌دهند تا 3 امتیاز بازی‌های خانگی را کسب کنیم.

حسین‌پور ادامه داد: قطعا ملوان در لیگ می‌ماند. من چندین پیشنهاد خوب از تیم‌های مختلف داشتم اما هنوز تصمیمی مبنی بر آینده ورزشی‌ام نگرفته‌ام. عشق هواداران این است که ملوان پیروز شود و بدون قید و شرط ملوان را می‌پرسند.

هافبک ملوان در خاتمه باتمجید از کادرفنی این تیم عنوان داشت: واقعا آقای احمدزاده مربی بزرگی است و برای هر بازی برنامه دارد و آقا پژمان و آقا مازیار نیز با حضورشان روحیه دو چندان دادند به ما و در 5 بازی گذشته موفق شدیم 11 امتیاز کسب کنیم.

مصاحبه: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m9qa5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی فرتاک ورزشی|

محمد حسین‌پور: 3 امتیاز بازی با رفسنجان را می‌خواهیم/ عملکردم نسبت به فصل قبل بهتر خواهد بود