تاریخ انتشار: 1397/12/29 19:32
در واکنش به صحبت های ولی میرزایی؛
کد خبر: 106006

صالحی: آقا ولی شخصیتت در همین حد و اندازه است؛ کسی که با لات بازی مدیرعامل را می‌زند اسم مربی نمی‌توان رویش گذاشت

صالحی: آقا ولی شخصیتت در همین حد و اندازه است؛ کسی که با لات بازی مدیرعامل را می‌زند اسم مربی نمی‌توان رویش گذاشت

آیت الرحمن صالحی بازیکن جداشده مس نوین کرمان در مصاحبه اخیر ولی میرزایی مورد هجمه بسیار قرار گرفت. وی در واکنش به این مصاحبه گفت: ولی میرزایی میخواهد ضعف فنی و عدم مدیریت خودش را گردن دیگران بیندازد. به او حق میدهم از همین الان بخواهد زمینه را فراهم کند تا در صورت سقوط مس‌نوین فشار را از روی خودش بردارد. میرزایی بجای گذاشتن تمرکز روی تیمش متاسفانه درگیر مسائل دیگری‌ست. پس از شکست مقابل سردار بوکان به رختکن آمده و به بازیکنان گفته است که من بادیزی ام، پایم به کرمان برسد فلانی را میزنم!

صالحی ادامه داد: تیم مس نوین با آقا رضا عبدالرشیدی به آرامش رسیده بود و روند خوبی را دنبال می‌کرد اما متاسفانه با ورود ولی میرزایی همه چیز خراب شد. هیچ کس اورا در تیم قبول نداشت و عدم مدیریتش باعث شد تا همه بازیکنان از تیم جدا شوند یا انگیزه ای برای حضور در تمرینات نداشته باشند.

صالحی در مورد قراردادش با مس نوین گفت: من ابتدای فصل با این تیم قرارداد بستم و کارتم نیز همان موقع صادر شد و دو هفته پس از ورود میرزایی به میل خودم از این تیم جدا شدم و دیگر بر سر تمرینات حاضر نشدم. چطور آقایان می‌گویند مرا نخواستند؟

آیت الرحمن صالحی در پایان گفت: نمیخواستم جواب میرزایی را بدلیل شخصیت پایینش بدهم اما چون دروغ‌های زیادی در گفت و گویش گفته بود خواستم موضوع را روشن کنم. متاسفانه کسی که هفته گذشته با لات بازی مدیرعامل باشگاه را میزند چه توقعی می‌توان از او داشت؟ میرزایی از تیم مس نوین شناخت کاملی داشت و با میل باطنی خودش به این تیم آمد الان باید پاسخگو عدم نتیجه گیری اش باشد. کسی که تمامی بازی های برده را باخته باید جواب کرمانی ها را بدهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bn67d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حجت اسلامی: حسن شوشتری بهترین هم اتاقی من بود/ آدم باید در زندگی صادق و مشتی باشد
مهدی حسینی بهترین بازیکن لیگ یک است؛

تصاویر/ دیدار خونه به خونه و شهرداری ماهشهر
از نگاه دوربین سیاوش اسدالله نیا؛