تاریخ انتشار: 1398/01/08 20:30
بازی سرنوشت ساز برای پاشازاده و حسین‌خانی؛
کد خبر: 105322

پیش بازی سرخپوشان پاکدشت - مس کرمان؛ جدال نفس‌گیر مدعیان در اسلامشهر

تیم فوتبال مس کرمان برای حفظ امیدهای صعود خود نیاز به پیروزی در این بازی سخت دارد.
پیش بازی سرخپوشان پاکدشت - مس کرمان؛ جدال نفس‌گیر مدعیان در اسلامشهر

دو تیم درحالی در بازی رفت و در یک دیدار جنجالی که با اشتباهات پی در پی داوری همراه بود، به مصاف هم رفتند که شاید بتوان نقطه اصلی سقوط مس از صدر جدول لیگ یک این فصل را در شکست سه بر یک مس در بازی رفت دو تیم در کرمان جستجو کرد. حالا کرمانی ها در تهران درصدد هستند که برخلاف بازی رفت، این  بازی را به مناسب ترین زمان اوج گیری خود در جدول تبدیل کنند.

سرخپوشان که در حال حاضر از 24 مسابقه خود با ده پیروزی، 9 مساوی و 7باخت و ثبت 30 گل زده و 18 گل خورده و با کسب 39 امتیاز با یک امتیاز بیشتر نسبت به مس در رده پنحم حدول قرار دارد، در خانه تیم شکست ناپذیری اصلا نیست.

این تیم در 12 مسابقه قبلی خود در تهران دو بار شکست را تجربه کرده است از جمله آخرین بازی خانگی این تیم برابر بادران تهران و همچنین شکست دو بر صفر برابر قشقایی.

کسب 5 مساوی و ثبت 5 پیروزی در بازی های قبلی خانگی تیم سرخپوشان نشان می دهد که این تیم قابلیت از دست دادن امتیاز در بازی های خانگی خود را دارد.

در این تیم مرتضی خراسانی (به بادران منتقل شده) و محمد امینی چهار گله می باشند اما در هفته های اخیر شاهین مجیدی که در نیم فصل دوم به سرخپوشان منتقل شد با سه گل و یک پاس گل بازیکن خطرناک این تیم نشان می دهد. امیر حسین فشنگچی در این تیم با 9 پاس گل بهترین گلساز این تیم محسوب می شود.

سرخپوشان که در این فصل لیگ یک تیمی بسیار جنجالی و پر حاشیه بوده اند پس از جدایی فرهاد کاظمی از این تیم محمود فکری را به عنوان سرمربی خود دیدند و پس از اخراج فکری حالا با مهدی پاشازاده کار خود را دنبال می کنند.

از دیگر بازیکنان شاخص این تیم می توان به محسن طرحانی، محمد رحمتی، پیام ملکیان، علی خسرونژاد، حسین فاضلی اشاره کرد.

بازی تیم های سرخپوشان و مس کرمان روز جمعه نهم فروردین ماه در ورزشگاه شهدای اسلامشهر تهران و از ساعت 16 و 15 دقیقه آغاز خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ygb6m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غریبه ای در جمع سه تیم برتر لیگ یک
اختصاصی| مس کرمان صدرنشین نیم فصل دوم لیگ یک؛