تاریخ انتشار: 1398/06/14 13:51
کد خبر: 89059

اردشیر پورنعمت: ملوان عاملی برای منفعت طلبی شده است/هماهنگ کردن بازیکنان این تیم هنر می خواهد

اردشیر پورنعمت: ملوان عاملی برای منفعت طلبی شده است/هماهنگ کردن بازیکنان این تیم هنر می خواهد

پیشکسوت و مدیرعامل سابق ملوان در مورد وضعیت این تیم گفت: نگاه کردن به شرایط امروز ملوان قلب تمام هواداران فوتبال را به درد می آورد. این تیم یک زمانی غفور جهانی را داشت که با گل خود تیم ملی را به جام جهانی برد. سیروس قایقران را داشت که باوجود بازیکنان بزرگ، کاپیتان تیم ملی بود و افتخار مردم ایران و مردم انزلی محسوب می شد ولی حالا به دلیل برخی تصمیم گیری های اشتباه درونی و ضعف مدیریت به این حال روز افتاده است.

وی ادامه داد: متاسفم این موضوع را بگویم که ملوان امروز عاملی شده برای منفعت طلبی مدیران آن و این وسط فقط هوادار است که با دیدن وضعیت تیم خود اذیت می شود و غصه می خورد. از همان مالک اول تیم که در زندان به سر می برد تا مالکان کنونی تیم همه فقط منفعت شخصی را در نظر می گیرند ولی من به آنها می گویم که ملوان فقط یک تیم نیست. ملوان یک تاریخ و یک ریشه در فوتبال کشورمان است و خواهشا با این منفعت طلبی ها به تیم آسیب نزنند. اگر هم واقعا منفعت شخصی را در نظر ندارند، بروند تا این تیم توسط هواداران و افرادی که خاک باشگاه را خورده اند اداره شود.

پورنعمت در ادامه تصریح کرد: هواداران ملوان باید حق این تیم را مطالبه کنند. هواداران صدای رسای تیم هستند و اگر می خواهند شاهد موفقیت دوباره ملوان باشند ابتدا باید به بازیکنان تیم اعتماد کنند. ملوان بازیکنان خوبی مانند کامدار که واقعا بازیکن توانمندی است، کرملاچعب که در اوج جوانی بسیار باتجربه و بانگیزه است و مبین میردورقی که با سابقه حضور در پرسپولیس، استقلال اهواز و لیگ یونان توانایی های خود را به همگان یابت کرده است، را در اختیار دارد. این نفرات بازیکنان کوچکی نیستند و هماهنگ کردن این ستاره ها با یکدیگر هنر می خواهد که به نظرم فعلا این هنر در تیم ملوان وجود ندارد و هرروز به سمت سقوط بیشتر گام برمی دارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kgkba

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمدرضا رشید سیما: سکوت کردن درباره‌ی وضعیت ملوان جایز نیست