تاریخ انتشار: 1398/11/29 15:07
کد خبر: 70451

افتضاح اقتصادی در پاس / مسئولین در خواب زمستانی

مشکلات مالی باشگاه پاس همدان آنقدر حاد شده که بازیکنان این تیم برای پرداخت هزینه های درمانی خود با مشکل مواجه شده‌اند ، آن هم در حالی که مسئولین همدانی واکنشی به این اتفاقات نشان نداده‌اند.
افتضاح اقتصادی در پاس / مسئولین در خواب زمستانی

تیم فوتبال پاس همدان با هدایت علی قربانی پس از گذشت نوزده هفته از لیگ دسته دوم با کسب ۳۳ امتیاز در رده دوم جدول جای گرفته است.

سبزپوشان دیار هگمتانه با روند رو به رشد خود شور و هیجان خاصی در بین جوانان همدانی ایجاد کرده‌اند که ادامه این روند نیاز به حمایت مسئولین همدانی دارد.

از اردوی تیم با ریشه پاس همدان شنیده می‌شود که اوضاع مالی این تیم بسیار وخیم است، مشکلات مالی در باشگاه پاس به حدی زیاد شده که بازیکنان این تیم برای گذراندن امور عادی زندگی خود دچار مشکلات فراوانی هستند.

اوج مشکلات مالی پاس را شاید بتوان پیش از بازی این تیم مقابل شهرداری ماهشهر به حساب آورد به طوری که تعدادی از بازیکنان این تیم دچار آنفولانزا شدند و کسی در این باشگاه برای پیگیری حال این بازیکنان وجود نداشت تا جایی که عوامل کادرفنی تیم مجبور به پرداخت هزینه ها از جیب خود شدند.

مشکلات مالی این باشگاه در این چند وقت فشار زیادی روی مدیرعامل این باشگاه وارد کرده به طوری که وی تمام وقت خود را برای حل مشکلات مالی باشگاه گذاشته است.

پنجره نقل و انتقالاتی این تیم نیز به دلیل مشکلات مالی بسته بوده است و مربیان این تیم نتوانستند بازیکنی جذب کنند، کمبود بازیکن در این تیم تا حدی پیش رفته است که در بازی برابر شهرداری ماهشهر یک بازیکن با دست شکسته به میدان رفته است.

با همه این تفاسیر شرایط پاسی ها در جدول به گونه‌ای است که شانس زیادی برای صعود به لیگ دسته اول دارند.

مسئله این است چه در همدان می گذرد که تاکنون مسئولین همدانی نتوانسته هزینه های حداقلی یک باشگاه لیگ دویی را فراهم کنند ؟ تیمی که دلخوشی جوانان همدان است حمایت نمی‌شود؟ آیا کسانی می خواهند این تیم مردمی رو به نابودی برود؟ باید منتظر واکنش مسئولین همدانی بود، آیا از باشگاه مردمی پاس همدان حمایت می‌شود! یا این تیم از بالای جدول به رده های پایینی جدول سقوط می‌کند!

مردم همدان امیدوار هستند تا کار از کار نگذشته است مسئولین همدان به میدان بیایند و از این تیم حمایت کنند.

نویسنده : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48jqam

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا در زمان برانکو و کالدرون کسی اعتراض نمی کرد؟