تاریخ انتشار: 1398/12/22 19:24
کد خبر: 67860

پارسازاد : اولویت سلامتی مردم است / آوالان در سراسر کشور هوادار دارد

دروازه‌بان تیم آوالان کامیاران سلامت جامعه را اولویت اصلی کشور می‌داند.
پارسازاد : اولویت سلامتی مردم است / آوالان در سراسر کشور هوادار دارد

امیرپارسازاد دروازه‌بان تیم لیگ دویی آوالان کامیاران در گفت‌وگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت : فصل را بسیار خوب شروع کردیم و در ۶ بازی ابتدایی گلی دریافت نکردیم همین موضوع انتظارات را از تیم بسیار بالا برد و فشار زیادی بر روی ما قرار گرفت.

پارسازاد در ادامه بیان کرد : متاسفانه با بدشانسی زیادی مواجه شدیم و امتیازات را از دست دادیم، به نظر من مسئولین استانی باید به مالک تیم کمک کنند تا این تیم به لیگ های بالاتر صعود کند آوالان تیم پرهواداری است و فوتبال کشور به چنین تیم هایی نیاز دارد.

وی افزود : شرایط بسیار بدی ایجاد شده که سلامتی مردم را به خطر انداخته، به نظر من تعطیلی لیگ کار بسیار خوبی بوده است چون سلامتی مردم در اولویت قرار دارد. در ادامه امیدوارم فدراسیون با برنامه ریزی مناسب فصل را به خوبی به پایان برساند، فعلا تمرینات خودمان را به‌صورت انفرادی انجام می‌دهیم تا از شرایط مسابقه دور نشویم.

پارسازاد در پایان گفت : از هواداران کامیارانی تشکر می‌کنم که از ابتدای فصل از ما حمایت کردند، این تیم در سراسر کشور هوادار دارد و متعلق به تمام کورد های ایران است، اگر مسئولین استانی از مجموعه آوالان حمایت کنند قطعا با مدیریت آقای فروردینی آینده خوبی برای آوالان فراهم خواهد شد.

گفت‌وگو : امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lrvb6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل باران نماینده ایرانشهر توسط آوالانی ها / آتش بازی مارابی در اولین بازی رسمی

مختار فروردینی : برانکو بهترین مربی کشور است / به‌دنبال خدمت به شهر و وطنم هستم
مدیرعامل آوالان کامیاران در گفتگویی نوروزی با فرتاک ورزشی گفت :