تاریخ انتشار: 1395/10/20 23:37
کد خبر: 236942

آقای نظرمحمدی؛ کاش حرمت را نگه میداشتی!

دیدار تیم های سپیدرود رشت و بادران تهران در هفته اول دور برگشت لیگ دسته اول فوتبال کشور در نهایت با حساب یک بر صفر بسود بادران به پایان رسید.
آقای نظرمحمدی؛ کاش حرمت را نگه میداشتی!

هفته گذشته در هفته هیجدهم و اولین بازی از دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور، یکی از حساس ترین بازی هفته، بین دو تیم سپیدرود صدرنشین  و بادران متحول شده برگزار گردید، جایی که پیروزی سپیدرود می توانست این تیم را در یک حاشیه امنیت خوبی قرار داده و با چهار امتیاز اختلاف نسبت به ملوان هم چنان در صدر  جدول یکه تازی نماید.

اما در آن سوی میدان، محمدربیعی سرمربی تازه به تیم ملحق شده بادران آمده بود که ضمن این که  نگذارد این تیم فاصله اش با صدر جلو بیشتر و بیشتر شود فاصله خود را با صدرنشینان جدول کم تر نمیاد تا بادران با آؤامش خاطر بیشتری رقابت ها را آدامه دهد و به همین دلیل حساسیت این بازی بسیار بالا بود و در نهایت نیز شاگردان ربیعی به سه امتیاز خانگی این دیدار دست یافت.

البته هدف از نوشتار این مطلب، صرف نظر از نتیجه بازی و اهمیتی که پیروزی برای هر یک از تیم ها بدنبال داشت، این موضوع مهم بود که در هفدهم دیماه سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی شاهد برگزاری این بازی بودیم، روزی که باید روز جوانمردی آن را نامید و توقع می رود که جامعه ورزشی کشور با الگو گرفتن از این بزرگمرد عالم ورزش کشور، حرمت ورزشگاه را نگه داشته و با نیکی و مهربانی با هم دیگر رفتار نمایند.

قبل از آغاز بازی و در حالی که از قبل اعلام شده بوده که به پاس این روز بزرگ و گرامی داشت یاد و خاطر اسوه پهلوانی غلامرضا تختی، قرار است مدیرعامل بادران با دسته گل  به استقبال سرمربی و دیگر کادر فنی و مدیریتی سپیدرود رشت رفته تا جو ورزشگاه که حدود 8 هزار تماشاگر مشتاق را در خود جای داده بود را به دوستی و همدلی و رعایت اخلاق سوق دهند.

مدیرعامل باشگاه بادران براساس برنامه از قبل تعیین شده با دسته گل بسوی نظرمحمدی رفت که متاسفانه سرمربی سپیدرود رشت بر اساس فیلم های موجود با برخورد بدی آنها را همراهی نمود که کاش این گونه نمی شد و رعایت اخلاق  و حرمت را نگه می داشت و باعث تحریک تماشاگران هم نمی گردید.

در این که آقای نظرمحمدی یکی از مربیان خوب لیگ بوده و هم اکنون هم با نتیجه ای که تا به حال کسب  نموده و صدر جدول را در اختیار دارد شکی نیست، ولی دوست داریم این مربی کاربلد کمی هم به رفتارهای آن روز خود نگاهی گذرا بیاندازد و ببیند آیا بهتر نبود رفتاری غیر از این که از خود نشان داد را به نمایش می گذاشت؟

این که با دست به زیر دست های مدیرعامل که دارد بسوی شما با همان دستان گل هدیه می دهد بزنیم، هنر نیست برادر گرامی، هنر این است که اخلاق و حرمت را نگه داریم و اگر از موضوعی هم شاکی هستید در جای خود و با نهایت احترام می توانید مطرح نمایید و گرنه بی حرمتی و بی اخلاقی که کار سختی نمی تواند باشد، کافیست چشمان خود را بسته و هر آن چه دوس دارید به زبان بیاورید!

 شما مربی خوبی هستید و می دانیم با هزار بدبختی و مصیبت و به قول معروف با چنگ و دندان سپیدرود را با کم ترین امکانات در صدر جدول نگه داشته اید و این قابل تقدیر و بسیار ارزشمند می باشد، ولی برادر عزیز!  ای کاش آن روز کمی خویشتن داری می کردید و طور دیگری با این  موضوع برخورد داشتید، روزی که به نام جوانمردی و فتوت باید از آن نام برد که متاسفانه این گونه نشد!

به هر حال علی رغم تمامی نمرات مثبت فنی که در کارنامه فوتبالی شما در زمان مربیگری سپیدرود به ثبت رسیده است، یک نمره منفی بدلیل رعایت نکردن حرمت در آن روز بزرگ در کارنامه ورزشی شما گذاشته شود که امیدواریم آخرین باری باشد این نمره منفی را در جلوی نام شما می بینیم چرا که دوس داریم علی نظر محمدی که  الان چشمان مشتاق بسیاری از مردم رشت منتظر معجزه از سوی او هستند تا شاید بعد از سالها تیم شهر خود را در لیگ برتر ببینند، این امر تحقق یابد و از مسیر خود خارج نشود.

 

نویسنده نادردارستانی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rkegm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ورزشگاه دلیل باخت نبود، سپیدرود یکی خورد سه تا نخورد
یادداشت؛