تاریخ انتشار: 1395/11/12 19:34
کد خبر: 232233

احمدلو: با تدابیر پاشازاده به جایگاه واقعی آلومینیوم در جدول خواهیم رسید

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خانه خیبر خرم آباد توانست این تیم را بانتیجه 3-1 شکست دهد.
احمدلو: با تدابیر پاشازاده به جایگاه واقعی آلومینیوم در جدول خواهیم رسید

به گزارش فرتاک ورزشی، حسین احمدلو کاپیتان امروز آلومینیوم اراک که یک پاس گل را نیز در این بازی به نام خود ثبت کرد درخصوص بازی گفت: بازی خوبی بود و کل بازی دست ما بود و برای سه امتیاز وارد زمین شدیم که خوشبختانه به این مهم دست پیدا کردیم.

وی افزود: در طول هفته بارها و بارها نقاط ضعف و قوت حریف را بررسی کردیم و در این خصوص، تمرینات خوبی را با صلاح دید کادرفنی خود انجام دادیم و به نحوی، کاملا برای بازی با خیبر آماده بودیم و همین تلاش یک هفته ای کادر فنی و بچه ها سبب شد تا در زمین خیلی خوب بازی کنیم و نتیجه را به نفع خود رقم بزنیم.

وی ادامه داد: با ورود آقای پاشازاده به تیم، نظم خوبی در باشگاه حاکم شده است و هرکسی وظیفه اش را در باشگاه خوبی درک کرده است و تمامی عوامل باشگاه، دست به دست هم داده اند تا تیم آلومینیوم به موفقیت برسد و همین اتحاد و نظم، فکر کنم از عوامل مهمی باشد که هر باشگاهی را به ثبات در نتیجه گیری منتج می کند.

احمدلو در پایان اظهار داشت: شک ندارم که با تدابیری که آقای پاشازاده در آلومینیوم اتخاذ می کند، به جایگاه اصلی مان در جدول لیگ یک برمی گردیم و خود را برای رقابت سنگین با بالانشینان آماده می کنیم. از مردم و هوادران خونگرم اراکی می خواهم تا حمایت های خود را از تیم ما برندارند و حامی ما در بازیهای خانگی باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gb6qz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاسخ طاهری به حواشی پیش از دیدار با تراکتور