تاریخ انتشار: 1395/12/04 23:39
سرمربی مس کرمان مطرح کرد؛
کد خبر: 227327

ابراهیم‌زاده: فرصت سوزی کردیم

سرمربی تیم فوتبال مس عدم پیروزی تیم خود را برابر تیم ملوان که می‌توانست این تیم را به صدر جدول برساند یک فرصت سوزی تمام عیار توصیف کرد.
ابراهیم‌زاده: فرصت سوزی کردیم

به گزارش فرتاک ورزشی، منصور ابراهیم‌زاده در پایان بازی تیم مس برابر ملوان گفت: در روزی که همه‌ی مردم کرمان ما را حمایت می‌کردند و هواداران تیم در ورزشگاه سنگ تمام گذاشتند ومسئولین نیز پشت تیم ما در این بازی قرار داشتند ما در زمین بازی فرصت سوزی کردیم و فرصت رسیدن به صدر جدول را با نبردن از دست دادیم.

سرمربی مس افزود: من از همه به خصوص هواداران تشکر می‌کنم و باید در بازی‌های بعد ولو بازی‌های بیرون از خانه با نتایج عالی آن‌ها را همچنان دلگرم نگه داریم.

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه در این بازی همه‌ی راه‌ها را برای رسیدن به دروازه‌ی ملوان امتحان کردیم افزود: ما خط هافبک و فروارد تیم حریف را از کار انداخته بودیم و با بازیکنان سرعتی خود و با حرکت از کناره‌ها درصدد بودیم به گل برسیم ولی در زدن ضربات آخر دقت نکردیم تا به نتیجه‌ای که شایسته‌ی آن بودیم نرسیم.

وی به بازی هفته‌ی بعد تیم خود برابر پارس اشاره کرد و گفت: قطعا بازی سختی داریم ولی به نسبت امروز می‌توانیم بازی بهتری را ارایه کنیم چراکه تیم پارس قطعا همانند ملوان در زمین خود تجمع نفری ندارد و ما می‌توانیم حملات قوی‌تری را در زمین آن‌ها داشته باشیم و دو امتیاز بازی امروز را در آن بازی جبران کنیم.

سرمربی مس بهبود کیفیت چمن زمین باهنر در بازی با ملوان را ستود و گفت: به واسطه‌ی بارندگی و غلتکی که زمین خورده بود، سبزی بیشتری را برروی این چمن دیدیم و امیدواریم که در فروردین این زمین کیفیت بهتری هم پیدا کند.

ابراهیم‌زاده در رابطه با قضاوت بازی نیز گفت: زرگر از داورهای خوب کشور است و در رابطه با قضاوت او فقط می‌توانم بگویم که او بدون اشتباه و با سیاست بازی را داوری کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48d7nw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابراهیم زاده: امتیاز خوبی در رفسنجان گرفتیم
سرمربی مس کرمان مطرح کرد؛