تاریخ انتشار: 1395/12/25 18:47
اختصاصی| خودزنی در باشگاه مس کرمان؛
کد خبر: 222742

حاشیه‌های خود ساخته بازیکنان مس برای شکست در یزد

در آخرین تمریناتی که تیم مس کرمان برای انجام بازی برابر فولاد یزد انجام می‌داد اتفاقاتی رخ داد که در نهایت منجر به خروج نام دو بازیکن اصلی تیم مس کرمان از لیست شد.
حاشیه‌های خود ساخته بازیکنان مس برای شکست در یزد

به گزارش فرتاک ورزشی از کرمان، احمد زنده‌روح کاپیتان مس و مهدی دغاغله مهاجم این تیم با دستور سرمربی مس از لیست تیم کنار گذاشته شدند تا تیم را در بازی برابر فولاد یزد همراهی نکنند.

هرچند تلاش همه بر این بود که تا زمان شروع بازی مس برابر فولاد این اتفاق موجب بروز حاشیه در تیم نشود و با مسکوت گذاشتن آن به نوعی درصدد بودند که جو تیم برای این بازی حفظ شود، اما با شکست تلخ مس در یزد این اتفاق نیز ابعاد زیادی در بین هواداران مس پیدا کرد.

نبودن این دو بازیکن تاثیرگذار مس در ترکیب تیم مسلما هم از نظر فنی و هم از نظر روحی تیم را با چالش روبرو ساخته بود و به همین واسطه غیبت این دو بازیکن موضوع مهمی در باخت مس قلمداد می‌شد.

اما ماجرای خروج این دو بازیکن نیز از مس در رابطه با موضوعی بوده است که با تشخیص سرمربی تیم مس بی‌انضباطی و دخالت در وظایف سرمربی تیم تشخیص داده شده بود.

در جریان یکی از تمرینات مس مهدی دغاغله حرکتی را انجام می‌دهد که با ناراحتی منصور ابراهیم‌زاده روبرو می‌شود و در ادامه‌ی کار دخالت احمد زنده‌روح کاپیتان تیم به شکلی بوده است که موجب دلخوری بیشتر سرمربی تیم از دست کاپیتان تیم و در نهایت اتفاقات بعدی می‌شود.

ابراهیم‌زاده که اصلا دوست نداشت نظم تیمی او در این هفته‌های حساس دچار خدشه شود و دسیپلین وی در تیم با مشکل مواجه گردد، تبعات فنی عدم حضور این دو بازیکن را بر گردن گرفت اما با کنار گذاشتن آن‌ها درصدد شد که انضباط را به تشخیص خود بیشتر در تیم ایجاد کند.

البته ابراهیم‌زاده در اولین مصاحبه‌ی خود بعد از بازی با فولاد یزد به طور تلویحی چراغ سبز را برای برگشت این دو بازیکن داد و اعلام کرد که آن ها جزئی از خانواده‌ی مس هستند و در نهایت به این خانواده تعلق دارند ولی تصمیم‌گیری نهایی در رابطه با این دو بازیکن را به جلسات آتی باشگاه واگذار کرد. به نظر می‌رسد با جریمه مشکل این دو بازیکن حل شود و ان‌ها به تمرینات برگردند.

اما بهرشکل این اتفاق پیش از بازی حساس و مهم برابر فولاد یزد یک خودزنی بزرگ بود که تبعات آن در بازی با فولاد گریبان گیر مس هم شد و شاید اگر جو اردوی مس پیش از این بازی حالت عادی داشت، اتفاقات این مسابقه نیز به گونه ای دیگر رقم می خورد.

حالا این اتفاق باید درس عبرتی برای همه مسی‌ها شده باشد که دیگر در 6 بازی پیش رو دست به خودزنی نزنند و خود را با اتفاقاتی که فقط انرژی و اعصاب آن ها را تلف می کند با مشکل مواجه نسازند.

آفت مس بیش از مسائل فنی در بازی با فولاد یزد مسائل حاشیه‌ای شد که متاسفانه به صورت داخلی در تیم شکل گرفت و تنها باید امیدوار به جبران و عدم تکرار آن در هفته‌های حساس پیش رو ماند.

مسی‌ها اگر زرنگ باشند خیلی زود این ماجرای تلخ را برای خود درس عبرت می‌کنند و از این حادثه عاملی برای اتحاد بیشتر در بازی‌های آتی می‌سازند و برای جبران امتیازهای از دست رفته بازی با فولاد یزد، در بازی‌های سخت پیش رو اتحاد و توان خود را دو برابر می کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rrbr6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دغاغله: رتبه‌های اول تا نهم در امتیاز به هم نزدیک‌اند
اختصاصی/