تاریخ انتشار: 1396/06/27 20:02
فرار تهرانی ها از شکست دقیقه 90؛
کد خبر: 182377

تساوی شهرداری تبریز مقابل بادران؛ بازگشت بادران با تک امتیازی که حقشان نبود

تیم بادران تهران که با نتیجه 2 بر صفر از میزبان خود شهرداری تبریز عقب بود، در بازگشتی رویایی به بازی دو گل خورده را جبران کرد تا با یک امتیاز از تبریز بازگردد.
تساوی شهرداری تبریز مقابل بادران؛ بازگشت بادران با تک امتیازی که حقشان نبود

 تیم های شهرداری تبریز و بادران تهران در هفته پنجم لیگ آزادگان در تبریز به مصاف هم رفتند که دیدار دو تیم در نهایت با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. شاگردان علی صالحی پناه در شهرداری با دو گل علی نظری (41) و یاسر درویشی (74) از حریف خود پیش افتادند؛ اما این پایان ماجرا نبود و بادرانی ها در ده دقیقه پایانی جریان بازی را به سود خود تغییر دادند.

ابتدا قائم اسلامی خواه در دقیقه 83 از روی نقطه پنالتی دروازه شهرداری را باز کرد و در ادامه هم امیر میربزرگی در ثانیه های پایانی گل تساوی بخش تیمش را به ثمر رساند تا شاگردان محمد ربیعی با یک امتیاز تبریز را ترک کنند. یاران صالح پناهی طی بازی زیبایی که در این دیدار به نمایش گذاشتند، نشان دادند که جایگاهشان در بالای جدول است.

شهرداری تبریز با این یک امتیاز 4 امتیازی شد و بادرانی ها نیز با 11 امتیاز در رتبه دوم باقی ماندند. نکته قابل ذکر در این باره اینکه نتیجه به دست آمده باعث شد تا در انتهای این بازی جو ورزشگاه متشنج شود و هواداران دو تیم روی سکوها با یکدیگر درگیر شوند.

بادران هفته آینده در خانه میزبان تیم راه آهن خواهد بود و شهرداری تبریز نیز در دیداری خارج از خانه باید به مصاف تیم مس رفسنجان برود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2agmzy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمد علیپور: با برد بادران دوباره به روزهای خوب برمی‌گردیم/ حریف را به خوبی آنالیز کردیم و راه پیروزی را می‌دانیم
مربی شهرداری تبریز در گفتگو با فرتاک ورزشی؛

اعلام لیست 19 نفره بادران مقابل شهرداری تبریز
محرومیت سه مهره کلیدی بادران؛

پیش بازی شهرداری تبریز-بادران تهران؛ غول‌کشی در تبریز!
صالح‌پناهی یا ربیعی؛ کدامیک مات می‌شوند؟!