تاریخ انتشار: 1395/06/20 12:24
کد خبر: 262321

انتقاد شدید سرمربی نفت و گاز گچساران از بی‌نظمی در لیگ دسته‌دوم فوتبال

سرمربی تیم فوتبال نفت گچساران از بی‌نظمی در لیگ دسته‌ دوم فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال نسبت به افزودن معنادار یک تیم به لیگ دسته دوم فوتبال ورود پیدا کند.
انتقاد شدید سرمربی نفت و گاز گچساران از بی‌نظمی در لیگ دسته‌دوم فوتبال

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، افزوده شدن یک تیم بدون قرعه‌کشی به گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور و 13 تیمی شدن این گروه با اعتراضات بسیاری از سوی تیم‌های حاضر در این گروه مواجه بوده که متاسفانه تاکنون مسؤولان سازمان لیگ هیچ‌گونه پاسخ موجهی برای این اعتراض‌ها منتشر نکرده است.

حتی نامه‌ها و اعتراضات مکتوب و شفاهی باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفت خیز جنوب و مدیرعامل این باشگاه نیز تاکنون هیچ تاثیری بر جلوگیری از این اتفاق نداشته است.

در حالی که نفت گچساران بازی اول خود را در مقابل یک تیم تهرانی با نتیجه پرگل 5 بر صفر به سود خود به پایان رساند اما اضافه شدن یک تیم به این گروه باعث شد تا نظم کلی بازی‌ها از بین برود که این روزها شاهد اعتراضات متعددی از سوی سرمربیان و مدیران باشگاه‌ها به نوع عملکرد فدراسیون هستیم.

به سراغ داریوش یزدی سرمربی نفت و گاز گچساران رفته و گفت‌وگویی انجام داده نقطه نظرات وی را در این خصوص جویا شود.

داریوش یزدی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران و سرمربی این روزهای نفت گچساران در خصوص افزوده شدن یک تیم به این گروه، اظهار کرد: متأسفانه قبل از اینکه به لیگ دسته دوم فوتبال بیایم حاشیه‌های لیگ دسته دوم فوتبال را از دوستان خودم شنیده بودم.

یزدی ادامه داد: بسیاری از دوستان و مربیانی که با آنها در ارتباط هستم بارها به من گفته بودند در لیگ دسته دوم فوتبال یک سری بی‌نظمی و بی‌قانونی‌های عجیبی مثل اضافه شدن یک تیم به لیگی که بازی‌های خودش را شروع کرده، وجود دارد، اما شخصاً هیچگاه باور نمی‌کردم.

سرمربی تیم فوتبال نفت گچساران با بیان اینکه به دوستان خودم می‌گفتم اصلا نمی‌شود به این شکلی باشد که شما می‌گویید، اضافه کرد: مگر می‌شود فدراسیون فوتبالی که حتی بر لیگ‌های پایه نیز نظارت کامل دارد، بی‌قانونی و اتفاقات ناخوشایندی اتفاق بیفتد.

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران که این روزها هدایت نفتی‌های گچساران را برعهده دارد، تبیین کرد : بعد از دو هفته که از شروع لیگ گذشته است شاهد اضافه شدن یک تیم به لیگ دسته دوم هستیم که با این حساب می‌توان گفت حرف دوستانم درست از آب درآمده است و به واقعیت پیوست.

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال اهواز و نفت مسجد سلیمان افزود: اینکه این تیم چگونه و چرا به لیگ اضافه شده بماند و من نیز نمی‌توانم درباره آن صحبت کنم اما مطمئن هستم یک سری اعمال نفوذهایی صورت گرفته است که این تیم به لیگ دسته دوم اضافه شده است.

یزدی با گلایه از فدراسیون فوتبال اظهار داشت: سؤال من این است آیا اگر این تیم با یک بضاعت پایین و در یک شهر دور دست بود باز هم این اتفاق برای این تیم اتفاق می‌افتاد؛ نمی‌دانم امروز در مقابل این حرکت چه بگویم ، این علامت سؤالی است که امیدوارم فدراسیون پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه این تنها نگرانی ما نیست، بلکه نگرانی بیشتر این است که در آینده و در ادامه مسابقات چه اتفاقی روی خواهد داد گفت: وقتی اعمال نفوذی صورت گرفته و اینگونه این تیم به مسابقات وارد شده است من نگران این هستم که آیا در ادامه مسابقات نیز برای این تیم اعمال نفوذ خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال نفت گچساران تبیین کرد: خواهش من از فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی، حراست فدراسیون، کمیته داوران به این موضوع ورود پیدا کنند و به خصوص در این گروه نظارت بیشتری داشته باشند تا اعمال نفوذی در این گروه صورت نگیرد تا اتفاقاتی نیفتد که به فوتبال ایران لطمه وارد شود و چالش‌ها نیز بیشتر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xyjmq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علیرضا محمودی: خونه به خونه دو موقعیت گلزنی داشت و همان دوتا گل شد
اختصاصی/