تاریخ انتشار: 1397/07/28 01:36
کد خبر: 125627

قعر نشینی بعثت کرمانشاه لیگ یکی در لیگ دو! /دست پختی بی مزه با طعم جعفری!

بعثت در سال ۱۳۹۱ در کرمانشاه تأسیس شده‌ است، قرمزپوشان دیار کرمانشاه در سال ۹۱ کار خود را از لیگ دسته سوم آغاز کرده‌اند و موفق شدند به لیگ دسته دوم صعود کنند، مدیران این باشگاه با سرو صدای بسیار فراوان صحبت از خرید امتیاز لیگ یکی کردند
قعر نشینی بعثت کرمانشاه لیگ یکی در لیگ دو! /دست پختی بی مزه با طعم جعفری!

بعثت ابتدا با سرمربیگری فرشید استحقاری و با جذب بازیکنان فراوان برای حضور در لیگ دسته اول کار خود را شروع کرد، اما پس از گذشت چند هفته مشخص شد مدیران این باشگاه موفق به خرید امتیاز نشدند و بعثتی ها در لیگ دو حضور دارند.

بعد از مشخص شدن عدم حضور بعثت در لیگ یک استحقاری استعفا داد تا مدیران بعثت جهانبخش جعفری را به‌عنوان سرمربی این تیم انتخاب کنند.

با توجه به صحبت های جعفری در ابتدای فصل مبنی بر موفقیت و تکمیل کردن کار نیمه تمام فصل گذشته این مربی در کرمانشاه احساس میشد که این فصل شاهد کسب امتیازات متعدد از این تیم باشیم.

اما شروع بسیار نا امید کننده بعثت، امید مردم دیار کرمانشاه را ناامید کرد، شکست سنگین پنج بر یک در برابر تیم شهرداری فومن یکی از سنگین ترین باخت این سال های اخیر بعثت بوده است.

شاگردان جعفری با به‌ثمر رساندن تنها ۴ گل در پنج بازی گذشته خود و دریافت ۸ گل یکی از ضعیف ترین تیم ها در خط حمله و خط دفاعی بوده‌اند، که نشان از ضعف تیمی آن ها دارد.

حال باید دید تنها نماینده استان کرمانشاه بجای حضور در لیگ یک به لیگ سه سقوط میکند یا خیر!!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48bqqm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین تجربه نظرمحمدی با شهرداری / جهانبخش به دنبال اولین برد
پیش بازی شهرداری فومن _ بعثت کرمانشاه