تاریخ انتشار: 1397/12/01 22:11
کد خبر: 109259

اعضای هیئت مدیره پرسپولیس مشخص شد + عکس

بعد از مشخص شدن مدیرعامل پرسپولیس، گمانه‌زنی‌ها در خصوص اعضای هیئت مدیرۀ این تیم همچنان ادامه دارد.
اعضای هیئت مدیره پرسپولیس مشخص شد + عکس

وزارت ورزش و جوانان، بعد از مشخص کردن اعضای هیئت مدیرۀ تیم فوتبال استقلال و انتصاب امیرحسین فتحی به عنوان مدیرعامل آبی‌پوشان، امروز ایرج عرب را به‌عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب کرد.

درحالی عرب حکم خود را برای مدیرعاملی سرخ‌پوشان دریافت کرده است که گفته می‌شود وزارت ورزش گزینه‌های نهایی خود را برای اعضای هیئت مدیرۀ پرسپولیس انتخاب کرده است. لازم به ذکر است در چند روز آینده با صدور احکامی از سوی سلطانی‌فر، این نفرات کار خود را در باشگاه پرسپولیس آغاز خواهند کرد.

گفته می‌شود هیئت مدیرۀ قرمزهای پایتخت را علی ربیعی(وزیر کار سابق)، علی رغبتی، جعفر کاشانی، ایرج عرب و بیژن ذوالفقارنسب تشکیل می‌دهند.

 ایرج عرب که اکنون به‌عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیرۀ باشگاه انتخاب شده است، در دوران مدیریت گرشاسبی، دست راست او بود و از تجربۀ خوبی برخوردار است.  جعفرکاشانی و بیژن ذوالفقارنسب هم به‌عنوان دو پیش‌کسوت قدیمی پرسپولیس در این جمع حضور دارند. گفته می‌شود علی ربیعی هم برای پیش‌برد مباحث اقتصادی باشگاه، در این جمع حضور دارد. لازم به ذکر است که علی رغبتی در حالی قرار است کار خود را در هیئت مدیرۀ پرسپولیس شروع کند که همزمان مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان هم است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kxrj8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عجیب اما واقعی: ستاره پرسپولیس از ضربات پنالتی می‌ترسد!