تاریخ انتشار: 1398/02/16 20:25
کد خبر: 101063

ملکی: قرارداد شفر با استقلال معقول بود

رییس سابق هیئت مدیره استقلال می گوید برای تماشای بازی این تیم به ورزشگاه آزادی آمده است.
 ملکی: قرارداد شفر با استقلال معقول بود

 اکبر ملکی در مورد ابهام در قرارداد شفر به خبرنگاران گفت: چه ابهامی در مورد شفر وجود دارد؟ آن زمان که شفر قرارداد بست ارز 3500 تومان بود و رقم زیادی  محسوب نمی شد، قیمت سال اول، دوم و سوم شفر فرق داشت.

او ادامه داد: الان باشگاه شفر را نخواسته است، مگر باشگاه های دیگر مربیان را نمی خواهند چطور می شود؟ اگر مورینیو را نخواهند چکار می کنند؟

عضو سابق هیئت مدیره استقلال در مورد رقم غیر معقول قراردادساشا شفر هم می گوید: این را من نمی دانم و باید از آقای افتخاری سوال کنید. شما با یک مربی به قیمت 3.5 میلیارد تومان قرارداد بستید، آن زمان دلار به شکلی بود که پول شفر همین رقم می شد.

ملکی در خصوص قرارداد بویان گفت: بویان را باید از معاون ورزشی باشگاه بپرسید چون آن زمان آنها با او قرارداد بستند.این مسائل در اختیار مدیر عامل و معاون باشگاه بود.

او در خصوص اینکه آیا بندی در قرارداد شفر وجود دارد که باشگاه استقلال ضرر نکند گفت: کدام مربی را می شناسید که قول قهرمانی بدهد؟من 35 سال است در ورزش هستم ولی کسی قول نمی دهد که تیمش را قهرمان کند.

ملکی در پاسخ به این سوال که آیا شفر می تواند استقلال را محکوم کند یا نه هم گفت:  هر شخصی که طلب داشته باشد و پولش را ندهند می تواند باشگاهش را محکوم کند.

عضو هیئت مدیره استقلال در مورد حضور در ورزشگاه آزادی هم می گوید: من هوادار استقلال هستم و برای حمایت از تیمم نیازی به دعوت ندارم.

او  در مورد جدایی تیام هم می گوید: تیام بندی در قراردادش داشت که با 200 هزار دلار می توانست از استقلال جدا شود، او بعد از حضور فتحی در استقلال 350 هزار دلار داد و از استقلال جدا شد.

ملکی در خصوص اینکه آیا استقلال با مجیدی می تواند موفق شود گفت: مجیدی فرزند استقلال است و همه دوست دارند او موفق شود. ان شاالله که این اتفاق می افتد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ollyo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلالِ شفر،تیمی با دو چهره متفاوت/ بی رحم در آزادی، مهربان در خارج از خانه!