تاریخ انتشار: 1398/02/17 22:11
آژاکس - تاتنهام؛ نبرد تئورسین‌های بزرگ دنیا
کد خبر: 100931

تکلیف دومین فینالیست لیگ قهرمانان اروپا فرداشب مشخص می‌شود

در دومین دیدار دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فرداشب تیم فوتبال آژاکس میزبان تاتنهام انگلیس خواهد بود.
تکلیف دومین فینالیست لیگ قهرمانان اروپا فرداشب مشخص می‌شود

شاگردان تن‌هاگ با پیروزی ارزشمندی که در دیدار دور رفت به دست آورده‌اند با خیال آسوده‌ترین نسبت به رقیب انگلیسی خود وارد زمین مسابقه خواهند شد.

کارخانه بازیکن سازی فوتبال هلند،این فصل به غول‌کش اروپا تبدیل شده و برای رسیدن به این مرحله تیم‌های قدرتمندی چون رئال مادرید و یوونتوس را از پیش‌رو برداشته و همین آمار آن‌ها را روی کاغذ برنده بازی فرداشب نشان می‌دهد.

تاتنهام - آژاکس

بازیکنان جوان آژاکس که همین چند روز پیش جام حذفی را بالای سر برده‌اند برای تحقق رویای سه‌گانه انگیزه‌های فراوانی دارند و به همین خاطر است که 5 دیدار آینده خود را با پیروزی پشت‌سر گذاشته‌اند.

در سوی مقابل حضور مربی چون پوچتینو  اسپرز‌ها را نیز همچنان امیدوار نگه داشته و اکثر هواداران این تیم معتقد هستند که این مربی جوان می‌تواند از پس تیم سرسخت تن‌هاگ بربیاید.

تاتنهام در بدترین زمان ممکن رو در روی رقیب هلندی خود قرار خواهد گرفت؛ سفید‌ پوشان لندنی در پنج دیدار گذشته خود تنها یک پیروزی را به دست آورده‌اند و با مصدومیت کین اصلاً آمار خوبی در گلزنی ندارند و در طول این مدت تنها یک بار دروازه برایتون را باز کرده‌اند.

هری کین، به دلیل مصدومیت بزرگ‌ترین غایب این دیدار  به حساب می‌آید و در سوی مقابل بازگشت سون هیونگ مین بهترین خبر برای هواداران تاتنهام به حساب می‌آید.

تن‌هاگ و پوچتینو

فرنکی دی یونگ، ده لیخت، نرس و زیاش، خطرناک‌ترین بازیکنان آژاکس به حساب می‌آیند و هواداران این تیم برای فینالیست شدن حساب ویژه‌ای روی آن‌ها بازکرده‌اند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dww6d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تلاش یوونتوس برای جذب هافبک خوش‌تکنیک رئالی‌ها