تاریخ انتشار: 1398/11/10 23:01
پارس جنوبی جم-گل کهر؛
کد خبر: 72708

جنگ پایین جدولی ها برای فرار از منطقه سقوط

در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر، پارس جنوبی در جم به مصاف گل گهر خواهد رفت.
جنگ پایین جدولی ها برای فرار از منطقه سقوط

افاضلی که در نیم فصل دوم جایگزین فراز کمالوند روی نیمکت پارس شد، در اولین دیدار خود، علی رغم باخت مقابل ذوب آهن عملکرد خوبی از تیمش به نمایش گذاشت و نشان داد از کیفیت خوبی برخوردار است. زنبور ها تقریبا در تمامی آمار بهتر از حریف خود عمل کردند و با روحیه ی ناشی از شارژ مالی، به بقا در لیگ امیدوارند. 

گل گهر با حضور مجید جلالی روی نیمکت و با استفاده از بازیکنان باتجربه می خواهد با کسب امتیاز در بازی های باقیمانده از قعر جدول فاصله بگیرد. سیرجانی ها نقل و انتقالات شلوغی را پشت سر گذاشتند و در ادامه خرید های زمستانی، گادوین منشا را نیز به خدمت گرفتند تا شاید چاره ای برای معضل گلزنی آن ها باشد. 

به نظر می‌رسد جلالی از نظر دفاع تیمی توانسته گل گهر را به یک ثبات نسبی برساند. این تیم در شش بازی آخرش چهار گل خورده است. 

در دیداری که وینگو بگوویچ روی نیمکت گل گهر بود و فراز کمالوند هدایت پارسی ها را بر عهده داشت، بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید.  سجاد آشوری از گل گهر و محمد نوری از پارس گلزنان آن بازی بودند. 

پارسی ها با یک گل نتیجه را به ذوب آهن واگذار کردند. شاگردان جلالی هم در خانه نتوانستد مقابل سایپا به برتری دست یابند و بازی 1-1 شد. 

پارس با 14 امتیاز در رتبه سیزدهم قرار دارد گل گهر با 11 امتیاز پانزدهم است. 

جمعه  11 بهمن 98

پارس جنوبی جم – گل‌گهر سیرجان ساعت 14:45

داور: کوپال ناظمی

کمک‌ها: علی میرزابیگی و امید افخمی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e787v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میزبانی از شاگردان فرکی بدون سرمربی
پارس جنوبی جم - پیکان تهران؛