تاریخ انتشار: 1399/03/23 11:36
یادداشتی از علی مسعودی
کد خبر: 61409

اختصاصی/میثاقی در رینگ عادل!/ وقتی شاگرد جای استاد را گرفت

یکی از چالش های حوزه رسانه در ورزش طی یکسال گذشته، خروج عادل فردوسی پور و برنامه نود از کنداکتور برنامه های صداوسیما و حضور محمدمیثاقی با برنامه فوتبال برتر بوده است
اختصاصی/میثاقی در رینگ عادل!/ وقتی شاگرد جای استاد را گرفت

علی مسعودی؛ بزرگترین گناه محمد حسین میثاقی این بود که بلافاصله جای استادش  (عادل فردوسی پور ) را گرفت و بر روی صندلی او نشست. صندلی که تا الان به شاگرد وفا نداشته و هر روز به منتقدین او اضافه می شوند. منتقدینی که متاسفانه، بیشتر احساسی فکر می کنند تا منطقی، احساسی از این جهت که بعد از کنار گذاشتن عادل فردوسی پور، باید یکی جای او را می گرفت که چه کسی بهتر از شاگرد؟ گرچه محمد حسین میثاقی بطور قطعی جای عادل را نگرفته و مثل همه مجریان و خبرنگاران یک برنامه ورزشی جدید را در صدا و سیما به خودش اختصاص داده و به عنوان مجری فعالیت می کند ولی همین کار هم برای او پر دردسر بوده و حواشی را نیز به همراه داشته است. البته اگر میثاقی (شاگرد عادل) مجری برنامه نود هم می شد، انتقادی به او وارد نبود، چون همین الان برنامه های زیادی در شبکه های تلویزیونی وجود دارند که مجریانش را از دست داده اند و هر کدام مجری جدیدی را جایگزینش کرده اند. از برنامه ورزش و مردم گرفته تا ورزش از نگاه دو و سایر برنامه های غیره ورزشی که دست به دست شده اند، حال اینکه چرا خیلی ها از برنامه محمد حسین میثاقی  (فوتبال برتر) ایراد می گیرند، قطعا ربطی به خود میثاقی ندارد و همه چیز به خود عادل فردوسی پور برمی گردد!

در حال حاضر شرایط برنامه ورزشی، میثاقی طوری پیش می رود که هر کسی وقتی در فوتبال برتر حاضر می شود و تحت فشار قرار می گیرد، خواسته یا ناخواسته به عادل فردوسی پور پناه می برد تا یک جورایی خودش را خلاص کند! یا اینکه از دست انتقاد یا اشتباهات خودش راحت شود. جالب است، بدانید شروع کننده این اتفاقات سعید آذری مدیر عامل فعلی فولاد خوزستان بود که وقتی تحت فشار قرار گرفت حق رشد میثاقی به عادل را مطرح کرد و مجری جوان را به رینگ فردوسی پور چسباند تا شاگرد خلف عادل نتواند، حرفی زیادی بزند و مجبور شود کوتاه بیاید! در ادامه خیلی ها نیز همین ترفند را در پیش گرفتند و هر جا که گیر افتاد اند از طناب فردوسی پور بالا رفتنند! عده ای برای خود شیرینی و عده ای هم برای فرار از پاسخ دادن و به اشتباهات پی بردن در برنامه زنده فوتبال برتر که حکایت از داستان دیگری دارد.

آخرین محکوم برنانه زنده میثاقی (فوتبال برتر) باز هم یک اصفهانی زرنگ! (مهدی تاج، رییس فدراسیون سابق) بود. رییسی که پس از مدت ها از مسافرت خارجی برگشته بود و می خواست به اتهاماتی که اخیرا بهش وارد کرده بودند، پاسخ دهد. پاسخی که هیچ کسی را قانع نکرد و به قولی، ماست مالی شد و رفت تا رییس سابق پاسخ درستی به منتقدین و مجری برنامه ندهد! تاج زرنگ! خیلی زود متوجه شد که برای فرار از پاسخ دادن منطقی و قانع کردن منتقدین باید شیوه دیگری را انتخاب کند و شاگرد را مقابل استاد قرار دهد تا در "رینگی" که قرار گرفته، برنده بیرون بیایید. رینگی که میثاقی جوان به آن ضعف دارد و نه می تواند، حرفی بزند تا استادش را بیش از این ناراحت کند و نه می تواند حرف دلش را بزند چون برایش گران تمام خواهد شد. به این دلیل که همین الان کلی از او انتقاد می شود که چرا قبول کرد برنامه فوتبال برتر را هدایت کند؟

متاسفانه خیلی از همین منتقدین چه مدیران، چه فوتبالیست ها، چه خبرنگاران و چه سردبیران که به راحتی از نحوه کار و مجریگری میثاقی انتقاد می کنند، شاید نمی دانند خودشان هم جای امثال میثاقی را گرفته اند و چطور به جایگاهی که هستند، رسیده اند؟! شاید همین منتقدین نمی دانند چطور زیراب مدیران قبلی را زدند و جای آنها را گرفتند؟! یا همین سردبیران چطور زیراب همکارانشان را زدند و پست بالاتر گرفتند؟! حال، همین افراد طوری از مجری جوان انتقاد می کنند که انگار از اول مدیر و یا سردبیر به دنیا آمده بودند! با این حال، تنها مشکل میثاقی جوان، همان جا پای استاد گذاشتن است که هر چقدر هم حرفه ای پیش برود و برنامه پر و پیمانی را تحویل مخاطب دهد، باز هم پا سوز عادل فردوسی پوری می شود که فعلا محبوبیت خاص خودش را دارد، ولی جایگاهی در شبکه سه ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gqg75

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پایان یک شایعه؛جدایی در کار نیست!