تاریخ انتشار: 1397/02/31 17:19
کد خبر: 147053

لیست خرید نکونام؛ دو ملی‌پوش به نساجی می‌پیوندند!

​دو بازیکن سرشناس و با تجربه فوتبال ایران که گفته می شود در راه تیم نساجی هستند، سوابق درخشانی در خارج از مرزها دارند و کاملا به کار تیم مازنی لیگ برتر می آیند.
لیست خرید نکونام؛ دو ملی‌پوش به نساجی می‌پیوندند!

 در حالیکه هر روز از چند نام تازه برای عضویت در تیم نساجی شنیده می شود اما نفرات مورد علاقه جواد نکونام که گفتگوی مقدماتی با آنها برای عضویت در تیم صورت گرفته آندرانیک تیموریان و اشکان دژاگه هستند!

جواد نکونام به اطلاع مدیران باشگاه نساجی رسانده که با این دو بازیکن صحبت هایی را انجام داده و جذب آندو بسیار محتمل است و در عین حال اشکان دژاگه هم پاسخ را به پس از جام جهانی موکول کرده است!

از جمع بازیکنان بومی و قائمشهری آمدن چهره هایی نظیر سجاد آشوری، فرشاد فرجی، محمد قاسمی نژاد و حتی مجتبی رمضانی زیاد است و همچنین محسن بنگر نیز ابراز تمایل کرده به نساجی بیاید که فعلا پاسخی از سوی باشگاه داده نشده است!

محسن یوسفی هم از گزینه های بومی مورد علاقه باشگاه برای جذب است هر چند تمام فصل پیش به علت مصدومیت بازی نکرده است. حنیف عمران زاده هم وضعیتی نظیر بنگر دارد و خودش تلاش دارد به نساجی بیاید ولی منتفی است.

همچنین نساجی محل تمریناتش مثل سال قبل در تهران خواهد بود و به بازیکنانی که در حال عقد قرارداد هستند این قول داده شده که فقط برای بازی به قائمشهر می آیند و نه زندگی موقت! این بدین معناست کماکان تمرینات در تهران است و باشگاه برنامه ای برای حضور کامل در قائمشهر ندارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a8zwv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست اولیه نکونام در نساجی فاش شد
اختصاصی فرتاک ورزشی|