تاریخ انتشار: 1397/06/05 21:40
کد خبر: 132705

خیریت طارمی باز هم به پرسپولیس رسید؛ او احساس گناه نمی کند؟!

مهدی طارمی مهدی طارمی اختصاصی | مهدی طارمی ستاره ای که به اندازه تمام درخشش هایش به پرسپولیس تهران زیان رساند در اردوی سرخپوشان حاضر شد!
خیریت طارمی باز هم به پرسپولیس رسید؛ او احساس گناه نمی کند؟!

سال گذشته بود که سرانجام فیفا با بررسی های دقیق و موشکافانه خود باشگاه پرسپولیس را به دلیل تخلف در انتقال مهدی طارمی و شاهکار آقایان ترکاشوند و علی اکبر طاهری، از حضور در دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم کرد تا سرخ های پایتخت پس از اعلام شدن این رای در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و در مرحله نیمه نهایی با شکستی تلخ برابر الهلال از این رقابت ها حذف شوند.

مهدی طارمی نیز خود یکی از افرادی بود که تاوان عدم صداقت خود را با 4 ماه محرومیت داد و روزهای سختی را پشت سر گذاشت، او نه تنها آینده خود، بلکه آینده پرسپولیس و البته احساس و شور و شوق هواداران را هم به چالش کشید تا سخت ترین روزهای سرخ ها با اشتباهی بچگانه در عین حال اینکه این تیم در اوج بود رقم بزند.

امروز پرسپولیس تهران تاوان اشتباهات مهدی طارمی و مدیران گذشته خود را می دهد؛ این یک واقعیت است! برانکو ایوانکوویچ است و تیمی که فقط می تواند روی 13 نفر از آنها حساب کند! او در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2018 باید به مصاف الدحیلی برود که هر 18 نفرش 18 ستاره هستند! پرسپولیس هم می توانست 18 ستاره را با خود به همراه داشته باشد؛ اما تصمیمات غیر عقلانی طارمی و برخی افراد دیگر باعث شد تا عمر درخشش های شاگردان برانکو خیلی کوتاه باشد.

آقای خیریت ساعاتی پیش در اردوی پرسپولیس حاضر شد تا به آنها روحیه بدهد! او برای پرسپولیس هم آرزوی موفقیت کرد، آرزویی که خیلی حقیقی به نظر نمی رسد! چرا که او روزگاری بدترین لطمه ممکن را به تیم محبوب خود وارد کرد و خیلی آسوده از این جمع این تیم جدا شد؛ او شاید احساس گناه نکند! اما حضورش در اردوی پرسپولیس برای روحیه دادن ما را به یاد مرگ روحیه ای می اندازد که در اوج آرزوها برای این تیم و هوادارانش رقم خورد!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aloll

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



عامل شایعات در مورد طارمی و برانکو پیدا شد