تاریخ انتشار: 1397/09/04 18:52
کد خبر: 120372

تقوی: در مورد گل آفسایدمان نظر نمی‌دهم، حق با داور است

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریزگفت: ما در نیمه دوم مقابل تیم فینالیست آسیا برتر از پرسپولیس بودیم.
تقوی: در مورد گل آفسایدمان نظر نمی‌دهم، حق با داور است

محمد تقوی بعد از تساوی بدون گل تراکتورسازی مقابل پرسپولیس  گفت: قبل از هرچیز باید از هواداران تراکتورسازی تشکر کنم، آنها ما را غافلگیر کردند.

* ما روی زمین بازی می‌کنیم و باران کارمان را سخت کرد

وی ادامه داد: ما روی زمین بازی می‌کنیم اما باران شرایط را سخت کرد. ما در نیمه دوم مقابل فینالیست آسیا خوب بازی کردیم.

*در مورد گل آفسایدمان نظر نمی‌دهم، حق با داور است

سرمربی تراکتورسازی تاکید کرد: روی گلی که زدیم و داور آفساید گرفت نمی‌توانم نظری بدهم چون در هر شرایطی داور حق دارد. قول داده بودیم که هواداران از بازی ما لذت ببرند که این کار را هم کردیم.

* استرس زیادی داشتم و از داور عذرخواهی می‌کنم

وی درمورد اینکه به داور خیلی اعتراض کرد و معتقد بود که آن صحنه آفساید نبوده اظهار داشت: به هر حال در جریان بازی استرس زیاد است و من از داورعذرخواهی می‌کنم اما باید خودتان را جای من بگذارید تا ببینید چه می‌گویم با این حال باید به داور در هر شرایطی حق داد. 

*به خاطر استوکس نمی دانستیم با چه ترکیبی بازی خواهیم کرد

وی درمورد اینکه استوکس و اروین نیامدند و علت چیست، گفت: یکی از مهمترین مسائل تیم‌ بودن است فرقی نمی‌کند چه کسی باشد و چه کسی نباشد بازیکنان ما نشان دادند که تیم هستند کمیته انضباطی باشگاه در باره این بازیکنان تصمیم‌گیری خواهد کرد اما باور کنید خیلی شرایط سخت بود نمی‌دانستیم کدام بازیکنان را داریم که در ترکیب بگذاریم و درنهایت تصمیم گرفتیم با همین ترکیب بازی کنیم چه این بازیکنان باشند چه نباشند. 

*بازیکن ایرلندی در اختیار باشگاه است

وی گفت: این بازیکن در اختیار باشگاه است کمیته انضباطی باشگاه درمورد او تصمیم‌گیری خواهد کرد هیچ بازیکنی از باشگاه تراکتورسازی بزرگتر نیست. هر بازیکنی خودش را از باشگاه بزرگتر بداند باشگاه باید او را کنار بگذارد. 

* برگ برنده ما احسان بود

سرمربی تراکتورسازی درمورد اینکه از حاج صفی راضی نبود که او را زود تعویض کرد اظهار کرد: اصلا اینطور نیست احسان بازیکنی پا به توپ است اما شرایط آب و هوایی به او اجازه نمی‌داد که از توانایی‌اش استفاده کند احسان برگ برنده ما در این بازی بود اما شرایط آب و هوایی کار را سخت کرد و من ترجیح دادم بازیکن دیگری به میدان بیاید تیم ما باید به جمع مدعیان اضافه شود. اگر  چون قرار است مدعی قهرمانی باشیم این بازیکنان به باشگاه آمده‌اند.

* جوانان ما نکات خوبی را از دژاگه و شجاعی یادمی‌گیرند

سرمربی تراکتورسازی درمورد حضور خوب دژاگه و شجاعی گفت: این دو بازیکن واقعا خوب هستند تجربه دو جام جهانی را دارند وجودشان برای تیم نعمت است ضمن اینکه رفتاری بسیار حرفه‌ای دارند و بازیکنان جوان ما از این دو بازیکن خیلی چیزها یاد می‌گیرند. 

*سوکیتا خوب نبود در ترکیب قرارش نمی‌دادم

تقوی درمورد اینکه سوکیتا خیلی خوب است گفت: بله اگر خوب نبود او را در ترکیب تیم نمی‌گذاشتم. سوکیتا بازیکنی است که با تمام سلول‌های بدنش بازی می‌کند. همه بازیکنان ما با تمام وجودشان بازی می‌کنند. 

*بازی‌سازی را از دفاع دوست دارم

وی درمورد اینکه دوست دارد بازی‌سازی تراکتورسازی از دفاع شروع شود گفت: بله، من اعتقاد داریم که بازی‌سازی باید از یک سوم دفاعی آغاز شود و بعد به خط هافبک برود و سپس به خط حمله برسد. 6 هفته است که روز این موضوع کار می‌کنیم التبه هنوز به آنچه دلخواه من است نرسیده‌ایم ولی شرایط آب و هوایی و تمرکز گاهی اواقت باعث می‌شود آنچه دلخواهمان است انجام نشود. 

*فروزان گفته بود که امروز بازی خوبی انجام خواهد داد

تقوی درمورد سیو بسیار خوب فروزان گفت: فروزان بازیکن خوبی است و هر چه بازی حساس‌تر می‌شود روحیه او بهتر است. قبل از بازی هم گفته بود بهترین بازی‌ام را در این مسابقه انجام خواهم داد البته همه بازیکنان ما خوب بازی کردند. 

*چمدانم برای رفتن آماده است

تقوی درمورد اینکه هنوز سرمربی موقت است یا سرمربی دائم تراکتورسازی گفت: به من گفته‌اند مسئولیت فنی تیم با من است من و همکارانم کار می‌کنیم و تا هر وقت که باشیم با تمام وجود کار خواهیم کرد و هر وقت هم به ما بگویند برو چمدانمان آماده است که برویم. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45o9nx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تقوی:  سپیدرود همانند تراکتورسازی تیم ریشه‌داری است