تاریخ انتشار: 1398/06/28 22:42
کد خبر: 87432

مهاجری:من با داشته‌ها و موجودی‌ام تصمیم می‌گیرم

سرمربی تیم فوتبال نساجی می گوید هر بازیکن این تیم از جایی آمده و بنابراین نتایج تیمش نه خوب بوده و نه بد .
مهاجری:من با داشته‌ها و موجودی‌ام تصمیم می‌گیرم

محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت:

 

مهمترین عاملی که ما را به چالش می‌کشد، تماشاگران عزیزمان  است .

شکست غیرمنتظره‌ای مقابل سایپا داشتیم، اما بُعدهای خوبی از خودمان نشان دادیم. در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم و به نظرم این نوع بازی ما را به آینده امیدوار می‌کند. مهمترین عاملی که ما را بیشتر به چالش می‌کشد، حضور تماشاگران عزیزمان بود که زحمت کشیدند، به تهران آمدند و 90 دقیقه حمایت‌مان کردند. آنها حتی با وجود شکست در پایان بازی تیم را تشویق کردند و این یعنی به درک متقابل از هم می‌رسیم و هوادار به رغم مشکلاتی که داریم، از ما راضی است. ما هم تلاش می‌کنیم که روز به روز بهتر شویم.

 

تفکر ما فوتبال هجومی و رو به جلوست.

«به نظر می‌رسد تیم‌تان تمرکز لازم را ندارد و راحت گل می‌خورد. این مسئله به فشار روی تیم ربط دارد یا سبک بازی هجومی نساجی باعث راحت گل خوردن می‌شود؟»، وی در پاسخ به طرح این پرسش گفت: هر دو عامل می‌تواند تأثیرگذار باشد. تفکر ما فوتبال هجومی و رو به جلوست. البته باید گذشته را هم نگاه کرد. هر مربی فلسفه و تفکری دارد که هر جا باشد، همان‌طور کار می‌کند. ما سعی کردیم با توجه به گذشته و تفکری که تماشاگران در ورزشگاه وطنی دارند، هجومی بازی کنیم. ما هر چقدر دفاعی بازی کنیم، شور و هیجان هواداران ما را به سمت حمله می‌برد و وقتی برنامه نداشته باشیم و تیم با شور هواداران به جلو برود، نه در دفاع خوب خواهیم بود و نه در حمله.

 

 هر کدام از بازیکنان از جایی جمع شده‌اند با این حال ما باید شرایطمان را بهتر کنیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی همچنین تصریح کرد: با این حال تا به اینجا در کارهای هجومی خوب بودیم و باید سعی کنیم که بین دفاع و حمله شرایط خوبی را به وجود بیاوریم. شرایط تیم را هم باید در نظر بگیرید که فقط مجتبی ممشلی سابقه بازی در نساجی را داشته و هر کدام از بازیکنان از جایی جمع شده‌اند و تیم را تشکیل داده‌ایم. با این حال ما باید شرایط‌مان را بهتر کنیم. تا به اینجای لیگ هم با اینکه دو بازی خارج از خانه و یک بازی خانگی داشتیم، نتایج‌مان نه زیاد خوب بوده است و نه بد. ما سعی خواهیم کرد به نقطه بهتری برسیم و اکنون هم زود است بگوییم در چه جایگاهی قرار می‌گیریم. ما سعی می‌کنیم دل هواداران را شاد کنیم.

 

من با داشته‌ها و موجودی‌ام تصمیم می‌گیرم

مهاجری در واکنش به این سؤال که به نظر می‌رسد شیوه مربیگری و تاکتیکش را در این فصل تغییر داده است، اظهار داشت: من شیوه‌ام را عوض نکرده‌ام. گفتم که با داشته‌هایم کار می‌کنم. نیم‌فصل اول آخرین سالی که من در پدیده بودم را به یاد بیاورید. ما بیشترین گل زده را داشتیم و فکر می‌کنم سوم یا چهارم شدیم. من با داشته‌ها و موجودی‌ام تصمیم می‌گیرم و اگر موجودی نداشته باشم، نمی‌توانم کاری را که می‌خواهم، انجام بدهم. موجودی ما در حمله خوب است، اما کمبودهایی داریم که باید برطرف کنیم و به دنبال نفراتی هستیم که به ما کمک کنند. باید بازیکنی بیاوریم که بار نباشد و به ما کمک کند و یار باشد.

 

اگر همیشه از مشکلات و کمبودها بگوییم، هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد

وی خاطرنشان کرد: باید شرایط و بضاعت ما را هم ببینید. در روحیات من این نیست که شکایت کنم، چون سعی کردم با داشته‌هایم کار کنم. اگر همیشه از مشکلات و کمبودها بگوییم، هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد جز اینکه تمرکز خودمان را می‌گیریم و کار خاصی انجام نمی‌دهیم. ما می‌خواهیم با همین شرایط قدم‌های رو به جلو برداریم.

 

 ما یک تیم هستیم که 24، 25 بازیکن داریم

سرمربی تیم فوتبال نساجی در مورد تغییرات در ترکیب تیمش هم گفت: ما یک تیم هستیم که 24، 25 بازیکن داریم. همه‌ اینها هم بازیکنان نساجی هستند. در بازی اول یکسری نفرات را گذاشتیم و از نفراتی دیگر هم در بازی‌های بعدی بهره بردیم. در بازی اول مقابل گل‌گهر مهدی نظری بازی کرد و توانست روند بازی را برای ما تغییر بدهد. در بازی‌های دیگر نوید عاشوری این کار را انجام داد. در تیم ما تمام بازیکنان بازی می‌کنند، به خصوص در هفته‌های آینده که بازی‌های فشرده داریم، باید از تمام نفرات و داشته‌ها استفاده کنیم تا فشاری روی تیم ایجاد نشود.

 

 میرزاپور هم در ابتدا اشتباه  می کرد اما دروازه بان تیم ملی شد

وی درباره محمدامین رضایی، دروازه‌بان تیمش که مرتکب اشتباهاتی شد و اینکه چه تصمیمی در قبال او گرفته خواهد شد، خاطرنشان کرد: درباره امین با مربی دروازه‌بان‌های تیم صحبت کردیم و تصمیم خواهیم گرفت، اما امین مقصر نیست. بدون شک اشتباهات دیگری رخ داد و اگر آن اشتباهات رخ نمی‌داد، امین شاید اشتباه نمی‌کرد. به‌هرحال تمام دروازه‌بان‌ها حتی دروازه‌بان‌های بزرگ هم اشتباه می‌کنند. ابراهیم میرزاپور شاگرد خود من بود که اشتباهات بدی داشت، اما بعدها به دروازه‌بانی تیم ملی رسید. تمام دروازه‌بان‌ها روزهای بد داشتند و امین هم شرایط بهتری پیدا خواهد کرد. نباید همه‌ی اشتباهات را به گردن او بیندازیم.

 

اگر بازیکنانمان به ما اضافه شوند و دست‌مان باز می شود

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره وضعیت بازیکنانی که هنوز کارت بازی‌شان صادر نشده است و نمی‌توانند برای این تیم بازی کنند، گفت: این مسئله دست باشگاه است که امیدواریم زودتر حل شود. با این حال اگر این بازیکنان به ما اضافه شوند و دست‌مان باز باشد، رقابت بیشتری درون تیم ایجاد می‌شود. تمام نفرات برای رسیدن به ترکیب رقابت خواهند داشت و قطعاً اتفاقات خوبی در تیم‌مان رخ می‌دهد. منتظریم که این مشکل حل شود تا به شرایط بهتری برسیم.

 

تیم‌هایی که ویسی درست می‌کند، خارج از خانه خیلی خوب بازی می کنند

مهاجری پیش‌بینی‌اش از بازی برابر شاهین را این‌طور بیان کرد: نتیجه را نمی‌دانم. باید بگویم این فصل کار ساده‌ای نداریم. شاهینی‌ها مقابل سپاهان غافلگیر شدند، مقابل شهر خودرو با اینکه اخراجی دادند از دقیقه پنج، خوب کار کردند و به بازی برگشتند. شهر خودرو که مدعی است، به زور آنها را شکست داد. شاگردان ویسی مقابل پیکان هم خیلی خوب بازی کردند و به نظرم تیم‌هایی که ویسی درست می‌کند، خارج از خانه خیلی خوب هستند و بازی کردن با آنها دشوار است. خود ویسی هم مربی باتجربه‌ای است که حتی قهرمانی لیگ را تجربه کرده است. ما کار سختی مقابل تیم شاهین خواهیم داشت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e8wzy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجری: گلرهای بزرگ هم گلِ بد خورده‌اند/باید نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم

استارت نساجی با مهاجری در تهران
تمرینات نساجی در پایتخت برگزار می‌شود