تاریخ انتشار: 1398/07/28 18:32
کد خبر: 83792

اختصاصی/ ماشین سازی ۲-۳ فولاد؛ کامبک شاگردان نکونام در دیار تبریز/ پرگل‌ترین نیمه اول ۵ فصل اخیر

تیم فولاد خوزستان در هفته هفتم لیگ نوزدهم توانست تیم ماشین سازی را در تبریز شکست دهد.
اختصاصی/ ماشین سازی ۲-۳ فولاد؛ کامبک شاگردان نکونام در دیار تبریز/ پرگل‌ترین نیمه اول ۵ فصل اخیر

دو تیم ماشین‌سازی و فولاد از هفته هفتم لیگ نوزدهم در تبریز به مصاف هم رفتند. دیداری که در نیمه اول جذاب و پر گل دنبال شد.

دو تیم در همان ابتدای بازی موقعیت‌هایی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما این تیم میزبان بود که در دقیقه ۱۵ به گل اول رسید. پنالتی اعلام شده به سود ماشین سازی را احمدرضا زنده‌روح برخلاف جهت شهاب گردان که به سمت راست دروازه شیرجه زده بود، با شوت زمینی تبدیل به گل کرد.

اما تیم میهمان دو دقیقه بعد با ضربه سر ایوب والی،مدافع پیشتاخته خود و دفع ناقص دروازبان ماشین سازی به گل رسید.

تیم ماشین سازی در این نیمه باز هم به گل رسید و این بار سامان نریمان جهان با حمل توپ از زمین خودی و رسیدن به خط دفاعی حریف، با ضربه نوک پای فنی خود در دقیقه ۲۷ دروازه شهاب گردان را برای بار دوم باز کرد.

فولادی‌ها که برای بار دوم از حریف عقب افتاده بودند، در دقیقه ۳۵ از روی ضربه ایستگاهی و بعد از برخورد به کمر عبدالله‌زاده گل مساوی خود را برابر ماشین‌سازی به ثمر رساندند.

اما این پایان کار در نیمه اول نبود. اهوازی‌ها باز هم در این نیمه و در لحظات پایانی به گل رسیدند. سانتر حیدریه از سمت چپ زمین و دفع ناقص مدافعان ماشین‌سازی به ایوب والی رسید که سر توپ و شوت زمینی زیبای این بازیکن از قوس محوطه جریمه گل سوم فولاد را به همراه داشت.

بازی در نیمه اول با نتیجه ۳-۲ به سود فولاد به پایان رسید تا پر گل ترین نیمه اول دیدارهای لیگ برتر در پنج فصل اخیر باشد.

اما نیمه دوم بر خلاف نیمه اول، چندان موقعیتی از سوی مهاجمان دو تیم ایجاد نشد و هیچ توپی از دروازه‌ها عبور نکرد تا این تیم جواد نکونام باشد که در تبریز با حساب ۳-۲ و یک کامبک فوق‌العاده از سد شاگردان رسول خطیبی بگذرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w8onx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



با تصمیم مهاجری، خالقی‌فر در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفت