تاریخ انتشار: 1396/02/13 00:32
کد خبر: 213295

عجیب‌ترین ادعا در مورد آقای گلی طارمی/ اعتراض وارد نیست

عجیب‌ترین ادعا در مورد آقای گلی طارمی/ اعتراض وارد نیست
می‌گویند ساسان انصاری از اینکه در بازی با نفت آبادان کارت زرد گرفته و از حضور در دیدار پایانی لیگ شانزدهم محروم شده حسابی ناراحت است. ظاهرا ساسان خودش را در قواره آقای گلی می‌دیده و تصور می‌کرده می‌تواند در بازی هفته آخر فاصله دو گله‌اش با طارمی را از بین ببرد. این در حالی است که فولاد هفته آخر باید با پیکان مصاف بدهد که طبعا حریف چندان راحتی نیست.

 

به علاوه به نظر می‌رسد ساسان انصاری از قرار گرفتن روی پله دوم بهترین گلزنان لیگ هم نباید چندان غمگین باشد. او در این فصل 16گل به ثمر رساند که 6تای آنها از روی نقطه پنالتی بود. به عبارت دیگر ستاره فولاد در جریان بازی تنها 10گل به ثمر رساند. این در حالی است که از 18گل طارمی فقط دو تا از روی نقطه پنالتی بوده و این بازیکن 16گلش را در جریان مسابقه به ثمر رسانده است! وقتی طارمی بدون اتکا به ضربات پنالتی به اندازه کل گل‌های فصل ساسان گل زده، بعید است که اعتراض به آقای گلی این بازیکن منطقی باشد. هرچند سعداوی حرف درستی زده و به هافبک‌های خلاق و پاسورهای پرشمار پرسپولیس به عنوان عامل برتری طارمی نسبت به انصاری اشاره کرده؛ اما آیا برای ساسان هم این فرصت مهیا نبود که در پرسپولیس بماند و از همین شرایط برخوردار باشد؟

 

ساسان انصاری و مهدی طارمی هر دو در این فصل دیر در ترکیب تیم‌های‌شان جا افتادند و در نتیجه تا الان تقریبا به اندازه هم بازی کرده‌اند. هر دوی آنها در لیگ شانزدهم حدود 2350دقیقه بازی کرده‌اند که آمار طارمی بهتر بوده است. با این شرایط و با توجه به قطعیت یافتن آقای گلی مهدی طارمی در لیگ شانزدهم، بعید است این بازیکن در دیدار هفته پایانی برابر سیاه‌جامگان به بازی گرفته شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zamjj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طارمی بازنده بزرگ اعتصاب پرسپولیسی ها؟ امروز مشخص می شود!