تاریخ انتشار: 1396/07/12 15:14
کد خبر: 179908

نکته ای عجیب درمورد شفر؛ استقلالی ها را نمی شناسد؟

سرمربی آلمانی استقلال در اولین نشست خبری خود صحبت های عجیبی به زبان آورد که شاید چندان برای هواداران این تیم خوشایند نبود.
نکته ای عجیب درمورد شفر؛ استقلالی ها را نمی شناسد؟

وینفرد شفر در اولین نشست خبری خود گفت: بازیکنان ایرانی را به خوبی می شناسم و علی کریمی شاگرد من بودند. باقری، دایی، مهدوی کیا و چند نفر دیگر را می شناسم. از هواداران عزیز تشکر می کنم و می خواهم با آنها صحبت کنم. ما بدون آنها موفق نمی شویم. در گذشته همواره کنار تیم بودند و الان نیز همین توقع را از آنها دارم. هر تیم بزرگی حتی بایرن مونیخ و رئال مادرید نوسان دارند و برای خروج از این شرایط تنها باید تمرینات زیاد انجام داد. از تماشاگران توقع دارم در ورزشگاه کنار ما باشند؛ زیرا به آنها احتیاج داریم.

هرچند استقلال در سال های گذشته در سطح پرسپولیس لژیونرهای با کیفیت نداشته است ولی آنچه مسلم است اینکه شفر هیچ صحبتی در مورد شناخت از بازیکنای استقلال نکرده در نوع خود بسیار عجیب است.

آنچه مسلم است شفر  به واسطه سال ها حضور در فوتبال امارات به خوبی فرهاد مجیدی را می شناسد ولی اینکه چرا در نشست خبری صحبتی از او نکرد نکته بسیار عجیبی است که شاید در روزهای آینده جزییات آن بیشتر مشخص شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eqypa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شفر: علی کریمی، دایی، مهدوی کیا و باقری را می شناسم/ دربی برایم یک بازی معمولی است