تاریخ انتشار: 1395/09/29 13:24
کد خبر: 241950

نقل و انتقالات؛ کابوس هواداران!

زمان نقل و انتقالات لیگ یک رسما از 9دی آغاز و تا 6بهمن ادامه خواهد داشت اما هیچ شور و شوقی در میان هواداران ملوان دیده نمیشود و دلیلش تجربیات تلخ سالهای گذشته ملوانان است!
نقل و انتقالات؛ کابوس هواداران!

به گزارش فرتاک ورزشی، هنوز یادمان نرفته که همین سال گذشته براحتی رضایتنامه حاتمی، پاشنکو و... صادر شد و دقیقا از همین دو پست ضربه سختی خوردیم و متاسفانه سقوط تلخی داشتیم.

اصولا نقل و انتقالات در فوتبال روز دنیا فرصت مناسبی برای رفع و ترمیم کمبود بازیکن برای تیمهاست اما...

اما باشگاه ملوان که از گذشته تاکنون یکی از ضعیفترین تیمهای نقل و انتقالات فوتبال ایران بوده است چه خواهد کرد؟!

باشگاه پر طرفدار ملوان که اینروزها برای صعود به لیگ برتر با حریفان تا بن دندان مسلح خود دست و پنجه نرم میکند هیچگاه در زمان یارگیری موفق نبوده است و نکته تاریکتر این است که حتی توان حفظ بازیکنان خود را نیز ندارد چه برسد به جذب بازیکن!

ملوان که 30% از سهامش در اختیار نیروی دریایی است یکی از معدود تیمهاییست که میتواند بدون هزینه بازیکنان سرباز را به خدمت بگیرد که متاسفانه در این پروسه نیز بسیار ضعیف عمل میکند که نمونه بارزش انتقال شریفی بجای ملوان به تراکتورسازی بود!!!

این را قبول داریم که باشگاه ملوان از نظر مالی توان مبارزه با تیمهای دیگر را ندارد اما باید با مدیریت درست و بدور از لج و لجبازی با حفظ بازیکنان کلیدی فعلی و با استفاده از موقعیت استثنایی بازیکن-سرباز نقاط ضعف خود برای نیم فصل دوم را تا آنجایی که امکان دارد ترمیم کنیم.

امید است با درایت و رایزنی مسئولان محترم ملوان برای بازیهای دور برگشت محکمتر و قویتر پای به بازیها بگذاریم و دوباره پرچم ملوان را با افتخار در آسمان فوتبال ایران به اهتزاز در آوریم.

نویسنده: "مرتضی ممسنی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278xqg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیانیه مشترک ٢بازیکن ملوان درپی اتفاقات آخرین دیدار این تیم؛ آبشک و صادقی عذرخواهی کردند