تاریخ انتشار: 1395/12/12 18:46
اختصاصی| گام بلند حاجی مایلی برای لیگ برتری شدن؛
کد خبر: 225639

جدال مربیان اخلاق گرا بسود مایلی کهن به پایان رسید/ امیدوارهای ملوان به صعود بیشتر شد

این سه امتیازات خیلی مهم بود و ملوان را به صدر جدول نزدیک و آنها را بیشتر به صعود به لیگ برتر امیدوار کرد تا در بازیهای آینده با توان بیشترو انگیزه مضاعف کار کند.
جدال مربیان اخلاق گرا بسود مایلی کهن به پایان رسید/ امیدوارهای ملوان به صعود بیشتر شد

به گزارش فرتاک ورزشی، دیدارملوان و فجر بدلیل حساسیت های خاصی که رد صدر و انتهای جدول داشت، فوق العاده برای هر دو تیم مهم بود و کسب 3 امتیاز در این دیدار در دستور کار سرمربیان قرار داشت. ملوان می خواست به صدر جدول نزدیک شود و فجرهم از انتهای جدول خودش را جدا کند.

بر روی نیمکت هر دو تیم مربیان نامدار و با تجربه ای حضور داشتند که بخوبی می دانستند چه روزهای سختی را پیش روی دارند و نباید از موقعیت ها بسادگی عبور نمایند. مایلی کهن مربی کهن کار و اخلاق گرای ملوان در برابر شاه غلام قرار گرفته بود کمه آنهم از زمره مربیان اخلاقگرای فوتبال ایران است .

فجر در این بازی برای نباختن و حتی در صورت امکان کسب سه امتیاز بازی به انزلی آمده بود و از آنجایی که مربی با دانش و با تجربه ای بهره می برد می دانستند با چه تیم بزرگ و با انگیزه ای دیدار دارند و این خیلی برایشان مهم بود و خوشبختانه فجرعلی رغم نبود بازیکنان شاخص و بازی در برابر ملوان، به دفاع مطلق نپرداخت و سعی بر این داشتند که بازیسازی را از دفاع شروع نمایند و در ادامه بازی را روبه جلو  ببرند.

در آن سوی میدان نیز مایلی کهن و شاگردانش بخوبی بر این امر واقف بودند که که نباید به راحتی از 3 امتیاز این بازی گذشت کنند و اگر می خواهند هم چنان در صف مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر باشند باید در دیدارهای خانگی امتیاز کامل را کسب نمایند و به همنی خاطر از ابتدا نشان داد که از انگیزه بالایی برخوردار است و در حالی که دو بازیکن دفاع چپ و مهاجم به تیم اضافه کرده بودند با انگیزه مضاعفی به میدان آمدند و این دو بازیکن هم نیز توانستند تاثیر گذار باشند.

ملوان بازی را خوب شروع کرد و در دقیقه 5 هم به گل رسید و در پانزده دقیقه بعد بازی در میانه زمین بود و خطر زیادی ایجاد نشد و تیم ملوان بعد گل سعی بر اداره بازی کرد. قوهای انزلی بخاطر حساسیت جدول و سه امتیاز کمی عقب نشینی کرد و این فرصت را به تیم فجر داد که کمی خود نمایی کند. در این دیدار، آهی خیلی خوب بود و تمام توپ های بلند را زد تا هم در خط حمله و هم در خط دفاع خیلی خوب بود و تنها گل این دیدار را هم زد.

 تعویض های ملوان کاملا رو به جلو بود قنبری و وکیلی دو بازیکن رو به جلو هستند و ملوان نشان داد که باز هم قصد گل زدن دارد ولی حساسیت بازی باعث شد که تیم عقب نشینی کند و تعویض های خوبی بود و وکیلی در ضد حملات خوب بود و چون تعداد بازیکن در زمین فجر کم داشتیم به نتیجه نمی رسیدیم.

شاگردان مایلی کهن با این پیروزی با کسب 46 امتیاز در 26 دیدار بعد از سپیدرود رشت در مکان دوم جدول جا خوش کرده اند تا هم چنان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2onlev

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مایلی کهن: درباره بازی با سپیدرود تاسف عمیقی دارم
سرمربی ملوان مطرح کرد؛