تاریخ انتشار: 1402/06/02 22:18
کد خبر: 666

اژدهای زرد حریف بلندقامتان ایران در نیمه نهایی

تیم ملی والیبال چین با پیروزی مقابل کره‌جنوبی در مرحله دوم حذفی رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا، حریف تیم ملی والیبال ایران در مرحله نیمه‌نهایی شد.
اژدهای زرد حریف بلندقامتان ایران در نیمه نهایی

تیم ملی والیبال چین در آخرین دیدار روز دوم حذفی این رقابت از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه غدیر ارومیه به مصاف تیم کره‌جنوبی رفت و با پیروزی سه بر یک مقابل این تیم، به‌عنوان تیم آخر راهی نیمه‌نهایی شد تا در این مرحله به مصاف تیم ملی ایران میزبان رقابت‌ها برود.

تیم ملی چین در ست‌های دوم، سوم و چهارم با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۸ بر ۲۶ و ۲۵ بر ۱۸ مقابل حریف به برتری رسید تا به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها راه یابد. در این دیدار تیم چین تنها ست نخست را با نتیجه ۲۵ بر۲۱ به حریف خود واگذار کرد.

تیم ملی چین در این مسابقه با لباس یکدست آبی مقابل کره جنوبی صف‌آرایی کرد و کره جنوبی نیز با پیراهن قرمز و شورت سیاه رنگ در این دیدار حاضر شد. ناکایاما کین از ژاپن و علی مهدی از بحرین قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

با نتایج به دست آمده در دیدارهای امروز، تیم ملی ژاپن در نخستین دیدار نیمه‌نهایی به مصاف تیم ملی قطر خواهد رفت و سروقامتان ایران نیز فردا از تیم ملی چین پذیرایی خواهند کرد تا برندگان این دو مسابقه، دیدار نهایی جام ۲۲ را برگزار کنند و قهرمان مشخص شود.

با صعود چین به‌عنوان آخرین تیم به مرحله نیمه نهایی، جمع ۴ تیم نهایی این رقابت ها دقیقا یادآور مرحله نیمه نهایی رقابت های والیبال مردان آسیا ۲۰۱۵ در تهران است که در آن سال نیز تیم‌های ایران و چین و ژاپن و قطر در مرحله نیمه نهایی با هم دیدار کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2raey3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم روئینگ سنگین وزن دونفره مردان ایران از صعود به فینال بازماند