تاریخ انتشار: 1396/09/18 18:11
حساس ترین دیدار هفته پایانی نیم فصل اول در شیراز؛
کد خبر: 170166

پیش بازی برق جدید-خونه به خونه؛ جدال دارا و ندار!

نیم فصل اول لیگ دسته اول فوتبال کشور به هفته پایانی خود رسید و تیم خونه به خونه در یکی از حساس ترین دیدارهای فصلش باید در شیراز به مصاف برق جدید شیراز برود.
پیش بازی برق جدید-خونه به خونه؛ جدال دارا و ندار!

 شیرازی ها برخلاف شرایط مالی سختی که دارند، نتایج قابل توجهی کسب کردند و موفق شدند با 29 امتیاز رده سوم جدول را از آن خود کنند. برد 2 بر 1 مقابل گل گهر بحران زده در سیرجان آخرین نتیجه این تیم در فصل جاری می باشد.

شاگردان داوود مهابادی در 8 دیدار خانگی موفق به کسب 5 پیروزی، دو تساوی و یک شکست شدند و نکته جالب اینجاست که این تیم سه دیدار اخیر خانگی را بدون برد پشت سر گذاشته است. این تیم همانقدر که با 8 گل زده در 8 دیدار خانگی، عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش نگذاشته است و یکی از ضعیف ترین خط هجومی در بین تیم های صدرجدولی را در اختیار دارد، ولی با 3 گل خورده در خانه نشان داد به راحتی برای حریفان فرش قرمز پهن نمی کند.

و اما خونه به خونه مازندران پس از برد شیرین مقابل اکسین مدعی صعود توانست بیش از پیش خود را به برق جدید و سایر بالانشینان نزدیک کند تا از این تیم نیز به عنوان مدعی صعود به لیگ برتر نام برده شود.

شاگردان نکونام در دیدار مقابل این تیم البرزی یازدهمین دیدار بدون شکست خود را پشت سر گذاشتند و هواداران خونه به خونه امید زیادی دارند تا شیرها آخرین دیدار نیم فصل مقابل نماینده فوتبال شیراز را نیز با پیروزی پشت سر بگذارند.

خونه به خونه با 8 گل خورده قدرتمندترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد. خلق موقعیت های بسیار در هر بازی و فرصت ندادن به حریفان برای موقعیت سازی، خونه به خونه را به یکی از با برنامه ترین تیم لیگ یک تبدیل کرده است و این مسئله کار را برای حریفان این تیم، حسابی سخت کرده است.

برتری شاگردان نکونام مقابل کاکوها کسب رتبه سوم جدول رده بندی را در پایان نیم فصل اول رقابت ها برای خونه به خونه تضمین خواهد کرد و در صورتی که بادران از کسب سه امتیاز دیدار مقابل ماشین سازی عاجز بماند، رتبه دوم جدول به شیرهای مازنی خواهد رسید.

با شرایطی که دو تیم در جدول رده بندی دارند یقینا دیدار برق جدید شیراز مقابل خونه به خونه مازندران را باید حساس ترین دیدار هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور محسوب کرد.

گفتنی است، این دیدار ساعت 14 عصر فردا یکشنبه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rdqwz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرهزینه‌ترین و کم‌هزینه‌ترین تیم‌های لیگ یکی!
اختصاصی| ترانسفر مارکت مدعی شد؛

مهابادی: می‌خواهند به برق کمک کنند اما نمی‌کنند!
امیدوئاریم قول‌ها از حرف به عمل تبدیل شود؛

فرجی: بالاتر از مسجدسلیمان به لیگ برتر صعود می‌کنیم
نکونام تفکر خونه به خونه را تغییر داد؛