تاریخ انتشار: 1395/09/12 23:12
رئیس فدارسیون تکواندو:
کد خبر: 245469

تیم ملی تکواندو برای المپیک 2020 آماده می شود/از ریو راضی نیستیم

زنجان -رئیس فدارسیون تکواندو با بیان اینکه نتایج رقابت های المپیک ریو راضی کننده نبود، گفت: در حال برنامه ریزی برای کسب نتایج مطلوب در المپیک 2020هستیم.
تیم ملی تکواندو برای المپیک 2020 آماده می شود/از ریو راضی نیستیم

به گزارش فرتاک ورزشی، سید محمود پولادگر عصر جمعه در حاشیه اختتامیه رقابت های لیگ نونهالان با بیان اینکه فدراسیون تکواندو برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان در رده نونهالان اقدام به تشکیل تیم ملی نونهالان خواهد کرد، افزود: سال آینده رقابت های جهانی تکواندو نونهالان برگزار خواهد شد و در تلاش هستیم تیم ملی نونهالان در این رقابت ها حاضر شود.

وی با اشاره به برگزاری دو دوره رقابت های جهانی تکواندو نونهالان، ادامه داد: تیم دختران نونهالان در هر دو دوره گذشته با اقتدار قهرمان شد و تیم ملی پسران نیز یک دور قهرمان و یک دور نائب قهرمان جهان شدند.

پولادگر کسب نتایج مطلوب در رقابتهای جهانی در رده سنی نونهالان را نتیجه برگزاری منظم رقابت های لیگ در یک دهه اخیر عنوان کرد و افزود: برای رقابت های سال آینده قهرمانی جهان در رده سنی نونهالان از بین برترین های رقابت های قهرمانی، لیگ و آزاد تیم ملی نونهالان انتخاب و ارنج خواهد شد.

رئیس فدارسیون تکواندو با بیان اینکه از نتایج رقابت های المپیک ریو راضی نیستیم از برنامه ریزی برای کسب نتایج مطلوب در المپیک 2020خبرداد و افزود: با تمام توان برای حضور قوی ورزش تکواندو در رقابت های المپیک 2020 آماده می شویم.

پولادگر از حضور تیم ملی ایران در رقابت های بین المللی آذربایجان طی ماه جاری خبر داد و گفت: از 10 روز دیگر تیم ملی ایران در رقابت های بین المللی آذربایجان حاضر و ماراتن انتخابی المپیک 2020 آغاز می شود.

پودلاگر افزود: امیدواریم ناکامی المپیک 2016 در رده پسران را در المپیک آینده جبران کنیم.

وی در ادامه وضعیت تکواندوی استان زنجان را روبه رشد عنوان کرد و ادامه داد: با فعالیت های صورت گرفته افق خوبی برای ورزش تکواندوی استان زنجان پیش بینی می شود.

رئیس فدارسیون تکواندو با اشاره به برگزاری موفق رقابت های تکواندوی قهرمانی نونهالان کشور در زنجان، گفت: در زمان ارنج تیم ملی نونهالان از تکواندوکاران برتر این دوره از رقابت ها دعوت خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xwyez

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پولادگر: تیم جوان و با تجربه‌ای داریم/ تکواندوکاران در المپیک کم نمی‌آورند