تاریخ انتشار: 1396/02/15 22:52
کد خبر: 212673

جدال حساس قرمزها در روز یکشنبه/ گل اول را بزن!

جدال حساس قرمزها در روز یکشنبه/ گل اول را بزن!
آرسنال در آخرین بازی در لیگ برتر انگلیس با نتیجه 2 بر صفر در دربی شمال لندن مغلوب تاتنهام شده و منچستریونایتد هم در 25 بازی پشت سر هم بدون شکست است، هرچند که به مورینیو انتقاداتی وارد بوده که از این تعداد در 12 بازی نتیجه مساوی کسب کرده است.
 
 این دو تیم با این شرایط قرار است روز یکشنبه در یکی از دیدارهای حساس هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر بروند. گری نویل، بازیکن اسبق منچستریونایتد و کارشناس اسکای اسپرتس در پادکست این وب سایت درباره بازی پیش رو صحبت کرده که در زیر به صحبت‌‎های او اشاره شده است:
 
اگر یونایتد گل اول بازی را بزند جو و شرایط در ورزشگاه بسیار دشوار می‌شود. در بازی مقابل سیتی من آنجا بودم و دیدم که جو عجیب و غریبه‌ای به وجود آمده بود. حالا در این بازی هم می‌تواند دقیقا همین اتفاق بیفتد. اگر یونایتد تیمی باشد که پیش می‌افتد، بعدازظهر خیلی سختی به وجود خواهد آمد. البته بیشتر سختی در آن شرایط برای آرسن ونگر و شاگردانش خواهد بود.
 
اما این بازی همچنین از آن بازی‌هایی است که اگر آرسنال اول گل بزند، حتی وقتی یونایتد رقیب و حریفشان باشد، کار برای مهمان بسیار سخت خواهد شد. این بازی بسیار پیچیده خواهد بود. یونایتد و آرسنال هر دو بازی‌های زیادی را در این فصل پشت سر گذاشته است. اما یونایتد بازی‌های بیشتری انجام داده و از این نظر شانس اصلی برنده شدن آرسنال است. اما از نظر روانی اصلا نمی‌شود این بازی را تحلیل و بررسی کرد.
 
همچنین در حال حاضر مصدومیت‌ها مشکل جدی‌ای هستند و موضوع دیگر این است که هر دو تیم نسبته خسته هستند. من بازی منچستریونایتد و سوانسی را با دقت دیدم، فکر می‌کنم در آن بازی سوانسی مستحق یک امتیاز بود. منچستریونایتد باید این را بداند که باید مقابل تیم‌های ضعیف‌تر قوی‌تر کار کند و زودتر کار را تمام کند. بزرگ‌ترین مشکلی که منچستریونایتد در آن بازی داشت به نظر من این بود که باید در یک سوم دفاعی حریف با کیفیت‌تر کار می‌کرد و از موقعیت‌هایش بهتر بهره می‌برد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36l9j9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آرسنال سرانجام اولین پیروزی‌اش را کسب کرد/ سومین برد متوالی شاگردان کونته، قاطعانه رقم خورد
هفته سوم لیگ برتر انگلیس