تاریخ انتشار: 1396/01/09 11:46
اختصاصی| سرد و بی روح به سبک مس کرمان؛
کد خبر: 220556

حواشی خودساخته گریبان مس کرمان را گرفته است!

تیم مس کرمان با کسب 45 امتیاز از بیست و هشت بازی در مکان پنجم جدول رده بندی قرار دارد.
حواشی خودساخته گریبان مس کرمان را گرفته است!

به گزارش فرتاک ورزشی، مس کرمان که بهترین تیم نیم فصل دوم لیگ دسته اول می باشد کمی از روند خوب بازی فاصله گرفته است و کمی رو به انزوا گام بر میدارد. البته مس در ابتدای نیم فصل روند عالی را طی میکرد و حتی اکسین البرز را توانست با یک یار کمتر ببرد.

اما به یکباره پس از آن بازی، مس دچار افتی محسوس شد. البته ناگفته نماند این تیم علی رغم بازی کسل کننده خود در امتیاز گیری موفق عمل میکرد اما هرچه که به انتهای فصل نزدیک می شویم، مسِ منصور ابراهیم زاده در مسیر سختی گام بر میدارد به طوری که در بازی آخر خود در لیگ دسته اول مقابل فولاد یزد قعرنشین، تن به شکست یک بر صفر داد تا کمی وارد بحران شود.

البته این روزها در اردوی مس کرمان حواشی خود ساخته ای به وجود آمده و دو تن از بازیکنان اصلی این تیم مورد غضب منصور ابراهیم زاده قرار گرفتند و پس از بازی مقابل فولاد یزد مجددا به تیم بازگشتند. حواشیای که از ابتدای نیم فصل دوم با خروج فرزاد حسینخانی از مس کرمان آغاز شده و هر روز حواشی جدیدی در این تیم به وجود می آید.

حال باید نظاره کنیم که آیا منصور ابراهیم زاده مرد کهنه کار فوتبال ایران می تواند این حواشی ایجاد شده را به درستی جمع کند و این تیم را به هدف خود که صعود به لیگ برتر می باشد برسانند؟ یا حواشی گریبان گیر این تیم در راه لیگ برتر خواهد شد.

نویسنده: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3enjl6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابراهیم زاده: باید بزرگ باشیم و بزرگ فکر کنیم و این باخت را جبران کنیم
سرمربی مس کرمان مطرح کرد؛

حرکت نامحسوس ابراهیم زاده در صدر لیگ یک
اختصاصی| صدای لیگ برتری شدن در کرمان شنیده شد؛

امتیازاتی که از نان شب برای ابراهیم زاده واجب تر است
اختصاصی| عادت به مساوی، ترس در اردوی مس؛