تاریخ انتشار: 1395/11/27 19:40
گسترش در فاز تهاجمی خوب است؛
کد خبر: 228935

سعداوی: عقب نمی‌کشیم/ روز فوتبالی خوبی را تقدیم هوادران می‌کنیم

سرمربی فولاد اهواز گفت: با تیمی بازی داریم که صاحب مهره‌های خوب و باکیفیت است.
سعداوی: عقب نمی‌کشیم/ روز فوتبالی خوبی را تقدیم هوادران می‌کنیم

 نعیم سعداوی در نشست خبری پیش از بازی مقابل گسترش فولاد گفت: بازی سختی داریم به دلیل اینکه با تیمی بازی داریم که صاحب مهره‌های خوب و باکیفیت است و هدف‌شان حداقل کسب سهمیه آسیایی است. آن‌ها در نیم فصل خودشان را خوب تقویت کردند و هفته گذشته کیفیت‌شان را به همه نشان دادند. آن‌ها در حالی که 10 نفره از حریف‌شان شکست خورده بودند بازی را برگرداندند و پیروز از زمین بازی بیرون آمدند و این نشان دهنده بازی سخت ما مقابل آن‌هاست.

سعداوی در ادامه گفت: آن‌ها در فاز تهاجمی خوب هستند و بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارند ولی در کنار این مسائل ما فولاد هستیم و علی‌رغم اینکه به خاطر مسائل مختلف هواداران‌مان از ما ناراحت بودند، به مسائل داوری، مصدومیت‌ها و بخشی از آن به تدابیر خودمان برمی‌گردد ولی همه این عوامل باعث نمی‌شود ما عقب بکشیم. خوشبختانه بچه‌های ما باانگیزه کارشان را دنبال می‌کنند.

سرمربی فولاد در پایان گفت: به جرات می‌توانم بگویم که یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل‌مان بازی با گسترش فولاد است و ما می‌توانیم با برد در این دیدار به بالای جدول برگردیم. ما این شرایط را درک می‌کنیم و تمام تلاش‌مان این است که توقع هواداران‌مان را برآورده کنیم و روز فوتبالی خوبی را به آن‌ها تقدیم کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kjnkd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برای دو پرسپولیسی مشتری پیدا شد