تاریخ انتشار: 1396/04/21 15:13
کد خبر: 196562

قرعه کشی مسابقات برگزار شد/ 6 جودوکار ایرانی فردا روی تاتامی بیشکک

فردا(پنج شنبه)در روز نخست مسابقات جودوی نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا لیلا سیاوشی، امیر حسین یزدانی، مصطفی ریاحی فر، مجید وحید بریمانلو و علی یوسفی به عنوان نمایندگان ایران به روی تاتامی خواهند رفت.

به گزارش فرتاک ورزشی ،پیکارهای قهرمانی نوجوانان و جوانان قاره آسیا در شرایطی طی روزهای 22 تا 25 تیرماه به میزبانی کشور قرقیزستان برگزار می شود که تیم 9 نفره نوجوانان پسر و 4 ملی پوش دختر کشورمان در این رقابت‌ها حضور دارند. این مسابقات به مدت چهار روز از فردا پنجشنبه با حضور 334 جودوکار از 20 کشوربه میزبانی قرقیزستان در "بیشکک" آغاز می‌شود.

فردا پنجشنبه 22 تیرماه در روز نخست این رقابت‌ها جودکاران اوزان 40-، 44، 48 و 52- کیلوگرم بخش دختران و 50-، 55-، 60 و 66- کیلوگرم پسران به روی تاتامی می روند که لیلا سیاوشی، امیر حسین یزدانی، مصطفی ریاحی فر، مجید وحید بریمانلو و علی یوسفی نمایندگان کشورمان می باشند.

در بخش نوجوانان پسران امیرحسین یزدانی در وزن 50- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت باید با «آبییک» از کشور میزبان پیکار کند و در صورت کسب پیروزی به دیدار برنده قزاقستان و تاجیکستان می رود.

مصطفی ریاحی فر در وزن 55- کیلوگرم در اولین پیکار به مصاف "کومار" از هند می رود و سپس با نماینده ازبکستان مبارزه می کند. در وزن 60- کیلوگرم مجید وحید بریمانلو دور نخست به مصاف نماینده کره جنوبی می رود و در صورت کسب پیروزی باید با جودوکاری از هنگ کنگ پیکار کند.

علی یوسفی در وزن 66- کیلوگرم دور نخست به دیدار "ماک" از هنگ کنگ می رود و در صورت برتری به مصاف برنده دیدار قزاقستان و مغولستان خواهد رفت. یکی از جودوکاران قزاقستان، قرقیزستان، هنک گنک یا تاجیکستان هم رقیب بعدی یوسفی خواهد بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ng6xr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رشنونژاد پنجم شد/ سه جودوکار ایران فردا به روی تاتامی می روند