تاریخ انتشار: 1395/12/19 13:41
اختصاصی| راست بابلی ها با برادران خیری تضمین است؛
کد خبر: 224237

سیاست یک بام و دو هوای دست نشان در جناح راست

خونه به خونه در چهارچوب رقابت های هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور موفق شد در دیداری حساس و نفس گیر تیم نفت مسجدسلیمان را دو بر یک در خانه اش ببرد.
سیاست یک بام و دو هوای دست نشان در جناح راست

به گزارش فرتاک ورزشی از مازندران، برادران خیری که جز معدود بازیکنان بابلی حاضر در خونه به خونه به حساب می‌آیند به نقطه قوت این تیم در جناح راست بدل شده اند. البته این نکته را باید بگوئیم که در زمان سرمربیگری علی مرزبان، سرمربی مستعفی خونه به خونه مازندران هادی خیلی کمتر مورد استفاده قرار می‌گرفت که موجب اعتراض هواداران بابلی به این فضیه شد.

 پس از روی کار آمدن نادر دست‌نشان به عنوان سرمربی جدید تیم خونه به خونه نکات جالبی رخ داد. وی در اولین گام هادی خیری را که در زمان حضور علی مرزبان در دفاع راست بازی می کرد، یک خط به جلو آورد سپس برادر بزرگ تر هادی یعنی مهدی را به طرز عجیبی نیمکت نشین کرد.

هفته ها از سرمربی گری نادر دست نشان در خونه به خونه میگذرد و او همچنان از سیستمی چرخشی در جناح راست خونه به خونه استفاده می کند.

دست نشان در بعضی بازی ها از هادی خیری در هافبک راست و در بعضی بازی ها از برادر بزرگتر وی مهدی خیری که در ابتدای فصل با سر و صدای بسیاری از پدیده مشهد به عشق مردمان شهرش به خونه به خونه آمد، استفاده می کند.

خیری ها در گذشته ثابت کرده اند که اگر همزمان در جریان بازی باشند می توانند برای بابلی ها مثمر ثمر باشند. نمونه این استدلال را می توانیم در بازی راه آهن مقابل خونه به خونه در دور رفت رقابت ها مشاهده کنیم که هادی خیری در سمت راست خط دفاعی و مهدی خیری نیز در یک خط جلوتر به میدان رفت که ثمره آن زوج خوب در سمت راست آن بود که خونه به خونه با شش گل توانست راه آهن را شکست دهد که برادران خیری در این گل ها به نوعی تاثیر غیر مستقیم داشتند.

حال باید مشاهده کنیم که دست نشان بار دیگر از این سیاست یک بام و دو هوا استفاده می کند یا از خیری ها را همزمان در جریان بازی استفاده می کند!

خبرنگار: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ml5p5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دست‌نشان دلایل خط زدن زارع، فشنگچی و رافخائی را اعلام کرد

جدایی چهار بازیکن دیگر از خونه به خونه
اختصاصی| پس از فسخ قرارداد فشنگچی با بابلی ها؛

دست نشان به دنبال چاره‌ای برای نائیجی باشد
اختصاصی| ضعف روحی روانی در خونه به خونه؛

خونه به خونه هم چنان اندرخم یک کوچه!
اختصاصی| امیدها در صدر، بزرگسالان در میانه های جدول؛