تاریخ انتشار: 1396/04/30 23:00
در ادامه بررسی مربیان لیگ یکی؛
کد خبر: 194340

رانندگی خطیبی با ماشین سازان در جاده لغزنده لیگ یک و برتر/ مسیر ناهموار رفت و برگشت ادامه دارد!

ماشین سازی تبریز که با رسول خطیبی توانسته بود در فصل 94- 95 به لیگ برتر راه یابد در پایان فصل گذشته راهی لیگ یک شد تا دوباره بخت خود را با خطیبی آزمایش کند.
رانندگی خطیبی با ماشین سازان در جاده لغزنده لیگ یک و برتر/ مسیر ناهموار رفت و برگشت ادامه دارد!

 ماشین سازان در فصل قبل یکی از 16 تیم لیگ برتر بودند که در نهایت نتوانستند در لیگ برتر باقی بمانند و به همراه صبای قم راهی لیگ دسته اول  شدند تا بار دیگر بخت خود را در دسته اول و در رقابت ماراتن گونه این مسابقات برای حضور دوباره در سطح اول فوتبال کشور بیازمایند.

ماشین سازی یکی از تیم های قدیمی تبریز بوده و همواره در سطح اول فوتبال کشور حضوری موفق داشته است و این امیدواری وجود دارد که بتواند باز هم یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشد.

ماشین سازان تبریز در این فصل باز هم سکان هدایت خود را هم چون 2 فصل گذشته به رسول خطیبی سپرده‌اند. کسی که در تبریز از محبوبیت حاصی برخوردار بوده و مردم تبریز از او به نیکی یاد می کنند.

خطیبی در طی چند سال گذشته و در دهه 90 با تیم های ماشین سازی 3 فصل، تراکتور سازی یک فصل، گسترش فولاد یک فصل و سیاه جامگان هم یک فصل مربی گری کرده است که در این میان در فصل 90- 91 به همراه ماشین سازی به مرحله پلی اف راه یافت ولی در نهایت نتوانست صعود کند.

خطیبی در فصل 91-92 به گسترش فولاد رفت و توانست این تیم را به لیگ برتر بیاورد تا یک امتیاز خوب در عرصه مربیگری در کارنامه او به ثبت برسد. 

خطیبی در فصل 92-93 به دیگر تیم تبریزی یعنی تراکتورسازی رفت و در سال بعد نیز سیاه جامگان مشهد را هدایت نمود.

این مربی بار دیگر به تبریز برگشت و در سال 94- 95 بر روی نیمکت ماشین سازی نشست و توانست در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، به همراه این تیم جواز حضور به لیگ برتر را کسب نماید تا دومین تیمی باشد که تحت هدایت این مربی راهی لیگ برتر می شود.

ماشین سازی در لیگ برتر و با هدایت رسول خطیبی نتوانست انتظارات را برآورده کند و در نهایت با کسب نتایجی ضعیف در انتهای جدول جا خوش نمود تا محکوم به سقوط و حضور در لیگ دسته اول شود.

در حالی که این تصور وجود داشت که این مربی از این تیم جدا شده و به تیمی دیگر بپیوندد، اما در نهایت با مدیران ماشین سازی به توافق رسید تا یک فصل دیگر در این تیم حضور داشته باشد با این تفاوت که مدیریت این باشگاه به برادر او حسین خطیبی رسیده است، کسی که در طی چند فصل گذشته همواره در کنار او بوده و بعنوان دستیار از هماهنگی خوبی برخوردار می باشند.

جان کلام این که ماشین سازی به همراه رسول خطیبی می تواند خیلی از معادلات لیگ یک را بهم بزند و دوباره شاهد صعود این تیم به لیگ برتر باشیم و باید دید و به انتظار نشست که این تیم می تواند به همراه رسول خطیبی مسیر رفت و برگشت در لیگ برتر و لیگ یک را دوباره طی کند یا این که سرنوشت چیز دیگری خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pk5pa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صادق گشنی به ماشین سازی تبریز پیوست
با عقد قراردادی یک ساله؛

لیست خرید ماشین سازی تبریز لو رفت
شاگردان سابق خطیبی هم تیمی شدند؛