تاریخ انتشار: 1396/01/22 12:46
اختصاصی|
کد خبر: 217864

آقای برانکو یا به مسلمان بازی بده یا به سروش!

تداخل وظایف محسن مسلمان و سروش رفیعی سبب شده تا پیشکسوتان این تیم، به انتقاد از برانکو بپردازند.
آقای برانکو یا به مسلمان بازی بده یا به سروش!

به گزارش فرتاک ورزشی، درحالی که دو بازیکن خلاق و باارزش سرخپوشان در نیم فصل دوم بارها به داد تیمشان رسیدند، در چند بازی گذشته به خوبی روشن شد که تداخل وظایف آن دو علاوه بر اینکه آنها را به سمت دروازه حریف نمی رساند، بلکه در ضد حملات نیز جا می مانند و کامیابی نیا، به تنهایی در خط هافبک توپ گیری می کند.

برانکو که از سیستم 4-4-2 لوزی شکل استفاده می کند، رفیعی را درحالی در پست هافبک وسط استفاده می کند که او در فولاد خوزستان در پست وینگر چپ یا راست بازی می کرد و به طبع، اثرگذاری اش بیشتر از زمان بازی او در پرسپولیس بوده است. او با گلزنی های مداوم و موقعیت سازی متعدد برای فولادی ها به فوتبال کشور شناخته شد و شاید بازگشت او به پست اصلی اش، بتواند دوای درد سرخپوشان باشد.

برانکو که به خوبی می داند نیمکت قدرتمندی در اختیار ندارد، می تواند از زوج کامیابی نیا - کرمی، و یا حتی کامیابی نیا - ربیع خواه در خط هافبک خود استفاده کند و مسلمان را به پشت فورواردهای خود ببرد و رفیعی را در جناح راست و امیری را در سمت چپ بازی دهد تا تداخلی در وظایف بازیکنان رخ ندهد. ویا برانکو به سراغ آخرین راهکار خود برود و یا به مسلمان بازی بدهد، یا به سروش.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pvz8o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جبران اشتباهات رفیعی و مسلمان توسط ستاره دیده نشده
اختصاصی| علیپوری که دیده نشد به داد برانکو رسید؛