تاریخ انتشار: 1396/04/09 12:18
کد خبر: 199843

برانکو و منصوریان به فکر زهر چشم در آلمان/صدا و سیما سکوت خود را شکست

پرسپولیس و استقلال در شرایطی به مصاف هم میروند که ممکن است بعضی اتفاقات آن را تحت الشجاع قرار دهد

پرسپولیس و استقلال برای اولین بار در آلمان از تیم خود رونمایی میکنند.این در شرایطی که استقلال و پرسپولیس با جذب بازیکن جدید در نقل و انتقالات هواداران منتظر هستند که به چه شکل بازی خواهند کرد.

چیزی که پیداست پرسپولیس با جذب منشاء و نعمتی در فاز تهاجمی در صورت ماندن طارمی قوی تر و زهر دار تر میشود و در فاز دفاعی با جذب شجاع خلیل زاده و شایان مصلح میتواند در فاز تدافعی مستحکم تر از قبل باشد.

استقلال هم با جذب بازیکنانی در سه پست حسابی خود را تقویت کرده است.پژمان منتظری در قلب خط دفاع جذب شده تا منصوریان خط دفاعی مستحکم تری بسازد و در خط میانی با داریوش شجاعیان و مجتبی جباری میخواهد کمربند خود را محکم تر ببندد و در پست مهاجم حسن بیت سعید و

 شهباز زاده و قائدی جذب شدند تا فاز هجومی استقلال بهتر شود.

 

 این بار بر خلاف مسابقات لیگ هر دو باشگاه و اسپانسرها اصرار دارند که از ناحیه پخش بازی، درآمد تلویزیونی داشته باشند. در حال حاضر موضع صدا و سیما سکوت است.

 با ادامه این روند تلاش جدی دو باشگاه برای یافتن یک شبکه تلویزیونی خارجی ادامه دارد

 شنیده شده آنها در تلاش هستند با یکی از شبکه‌های عربی‌زبان در این مورد توافق کنند؛ آنچه با توجه به محبوبیت بالای پرسپولیس و استقلال اصلا دور از دسترس نیست. وقوع این اتفاق قطعا شکستی بزرگ و تاریخی برای تلویزیون ایران خواهد بود و موج انتقادها را به سمت این رسانه سرازیر می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v8map

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نعمتی در اندیشه گلزنی دوباره در آزادی