تاریخ انتشار: 1395/10/18 19:03
با توجه به اتفاقات اخیر
کد خبر: 237446

چراغ سبز سپاهانی ها برای پرسپولیسی شدن شجاع خلیل زاده

مدافع تیم فوتبال سپاهان در لیست پرسپولیس قرار دارد.
چراغ سبز سپاهانی ها برای پرسپولیسی شدن شجاع خلیل زاده

4 جلسه محرومیت شجاع خلیل‌زاده در نیم فصل دوم، او را به پرسپولیس نزدیک کرده است. خلیل‌زاده که اول فصل تمایل زیادی برای حضور در پرسپولیس داشت، با جواب منفی مسئولان سپاهان روبرو شد و با توجه به اینکه قراردادش اواسط نیم فصل دوم تمام می‌شد، مجبور شد تا پایان فصل تمدید کند.

با نزدیک شدن به نقل و انتقالات زمستانی، دوباره شایعه حضور خلیل‌زاده در پرسپولیس مطرح شده اما مسئولان سپاهان حاضر نبودند رضایتنامه او را بدهند. اتفاقات بازی سپاهان و نفت و محرومیت 4 جلسه‌ای شجاع، نظر آن‌ها را عوض کرده است. سپاهانی‌ها در بهترین حالت، فقط 11 بازی از 15 بازی باقی مانده نیم فصل دوم می‌توانند از خلیل‌زاده استفاده کنند و در جام حذفی یا لیگ قهرمانان آسیا هم نیستند. پس از پایان فصل، جدایی شجاع قطعی به نظر می‌رسد. به همین دلیل، آن‌ها ترجیح می‌دهند از رضایتنامه خلیل‌زاده درآمد کسب کنند و مدافع جدیدی بخرند.

اوضاع برای پرسپولیس متفاوت است. آن‌ها تا آخر فصل علاوه بر لیگ برتر، حداقل 6 بازی در لیگ قهرمانان آسیا خواهند داشت و قراردادشان با خلیل‌زاده هم بیشتر از یک فصل خواهد بود. به همین دلیل، با 4 بازی محرومیت خلیل‌زاده هم کنار می‌آیند. به خصوص که 4 بازی اول پرسپولیس در نیم فصل دوم با سایپا، فولاد، گسترش فولاد و صبا زیاد سخت نیست و شجاع به بازی‌های حساس با تراکتورسازی و استقلال در هفته پنجم و ششم می‌رسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ywxzb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شجاع، بمب یا سوهان روح؟

تور اصفهانی ها برای بازیکن سایپا
نقل و انتقالات نیم فصل